pátek 30. října 2020

Knižní shrnutí - srpen 2020

Za srpen jsem přečetla pouze jednu knížku, takže vybírat jednotlivé vítěze kategorií nemá moc smysl, tak vám aspoň ukážu, co to bylo za knížku. A tentokrát musím říct, že mi čtení dalo docela zabrat, protože jsem knihu neustále odkládala, protože to chování hlavních postav se nedalo číst v jednom kuse.

Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 608

Nejčtenější nakladatelství: Yoli
  

Autor měsíce: ---

Kniha měsíce: ---

Mužská postava měsíce: ---

Ženská postava měsíce: ---

Záporák měsíce: ---

Pár měsíce: --- 

Překvapení měsíce: ---  

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: --- 

Nejotravnější postava měsíce: ---

Jak se dařilo ve čtení vám? 

4 komentáře:

  1. Táto séria ide zatiaľ úplne mimo mň čo už knižne alebo filmovo :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, taky se mi už stalo, že jsem za měsíc přečetla jen jednu knihu. To je potom vybírání do kategorií takové bezpředmětné... :) Série After mě poměrně dlouho dobu láká, zatím jsem se k ní nedostala, ale ráda bych to v budoucnu napravila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji jednou četla, ale nepodařilo se mi dostat se přes druhý díl. A teď ji kamarádka strašně vychvalovala, tak jsem si řekla, že ji tentokrát dočtu... no a zase jsem se zasekla na dvojce a nevím, jestli se k trojce vůbec dostanu, protože to chování hlavních hrdinů mě hrozně rozčiluje :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)