pátek 9. října 2020

Rozbalovačka (128)

Tentokrát mi přišla větší nadílka od nakladatelství Slovart a obsahovala zajímavé kousky.




Jako první tu máme Enigmatické variace. Přiznám se, obálkou mě kniha moc nezaujala a ani jsem si nezjišťovala, o čem to je. Takže jakmile se pustím do čtení, čeká mě překvapení. 



Druhou knihou jsou Nejlepší lži. Tam jsem anotaci jen zběžně prolétla a nevypadá to vůbec zle. Docela se už těším, až se do knížky pustím. 


Poslední knihou je Krása, která bolí. Touhle knížkou je inspirovaný seriál Krasotinky. Já tedy úplně nejsem příznivce baletu, ale tuhle knížku jsem už rozečetla a docela jsem naladěná i na to, že bych zkoukla i seriál. 

Znáte tyhle knihy?  






2 komentáře:

  1. Hlavně poslední kniha mě zaujala. :) Přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)