čtvrtek 3. února 2022

Knižní shrnutí - leden 2022

Ten čas zase letí a leden je za námi. Tentokrát mi padaly do ruky spíše tlustší bichličky, tak se pojďme mrknout, jak u mě dopadly.  


Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 2002

Nejčtenější nakladatelství: Fragment, Ocelot, Vendeta
  
  


Autor měsíce: Shannon Messenger. Její Strážce ztracených měst se mi začínají čím dál tím víc líbit. 

Kniha měsíce: Nespatřeni. Ten závěr je hodně povedený a hlavně otevřený. 

Mužská postava měsíce: Asi Poe z Loutkového divadla. Líbilo se mi, jak bránil slabší a byl ochoten ohýbat a obcházet zákony, aby se dopátral pravdy. 

Ženská postava měsíce: Tilly z Loutkového divadla. Tilly je hrozně zajímavá postava, kterou si nejde nezamilovat. 

Záporák měsíce: Záporákem měsíce volím vraha z Loutkového divadla, protože jeho způsob zabíjení je opravdu drsný. Ale přiznávám, že jsem mu v závěru knihy fandila. Po přečtení pochopíte.     

Pár měsíce: Poe a Tilly z Loutkového divadla. Dvě naprosto odlišné osobnosti, kterým to spolu prostě funguje.  

Překvapení měsíce: Nespatřeni. Vždycky mě překvapí, co nového autorka do série vymyslela.  

Zklamání měsíce: Svým způsobem pro mě byly zklamáním všechny ostatní knihy. Ne, že by byly špatné, jen jsem čekala něco úplně jiného. Od Loutkového divadla jsem čekala, že to bude ve výsledku lepší čtení, od Když padaly hvězdy - že to nebude tak rozvleklé... No a Kulti mě zklamalo asi nejvíce. Po kladných ohlasech, co jsem na autorku slyšela, jsem čekala bomba hate to love dějovou linku, no a dostala jsem... tohle. Takže Kulti je vítězem této kategorie.

Nejhezčí obálka měsíce: Loutkové divadlo. Do té obálky jsem se fakt zamilovala a vlastně to byl důvod, proč jsem se po knize začala víc pídit. 

Nejhorší obálka měsíce: Asi Kulti. Přiznávám, že jsem si hlavní postavy představovala úplně jinak, než co jsou ti na obálce. A to byl možná ten důvod, proč jsem vybrala právě tuhle knihu. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Tilly, ta její neohrabanost je prostě neskutečně roztomilá.

Nejotravnější postava měsíce: Za mě to byla asi Sal z Kultiho. Přeci jen, její neustálé opakování myšlenek nejen toho, že i Kulti chodí na záchod, ale třeba i jejího strachu z kamer, mě dost otrávilo. Celkově na mě působila jako puberťák v nejhorší fázi puberty.

Co jste přečetli vy? 

6 komentářů:

  1. Hezké shrnutí. Já za leden přečetla tři knihy a asi čtvrt. Byly to dárky pod stromeček Sněhová sestřička, Mrazivé vraždy a Záhada na zámku Styles. Oponu jsem začala číst a dočetla minulý týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Já přečetla za leden jen tři knihy a z tohoto výčtu neznám ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  3. Shannon Messenger a její Strážci ztracených měst se mi taky začínají čím dál tím víc líbit. Jsem zvědavá, jak celý příběh dopadne. ;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)