pondělí 25. dubna 2016

Pondělní knižní tip (15)

Tak nejprve trochu vykecávání. Došla jsem k názoru, že bych opět měla trochu oživit aktivitu na blogu, tak snad se mi to podaří a jsem rozhodně zvědavá, jak dlouho mi to teď o zkouškovém vydrží :).
Ale to bylo jen pro vaše info, teď už přejdu k dnešnímu tipu.
Dnes to bude jedna příjemná oddechovka.


Osudová přitažlivost - Jaime Reed (Kronika kambionů)

Osudová přitažlivostAnotace: 
Jsou záhadní, přitažliví a nebezpeční... Kambioni.

Sedmnáctiletá Samara pracuje v knihkupectví, aby si vydělala na své první auto. Spolu s ní tam pracuje Caleb, okouzlující a tajemný mladík, jehož uhrančivý pohled nenechá klidnou téměř žádnou ženu. Samara je ale jediná, která cítí, že za jeho neodolatelným úsměvem se skrývá nebezpečí.

Tajemství, které Caleba obklopuje, přivádí Samaru do světa kambionů, ve kterém je přitažlivost a atraktivita podmínkou pro přežití. 

Když se kolem začnou dít děsivé věci a ohrožovat její blízké, musí Samara riskovat a učinit rozhodnutí, které možná změní její život. Navždy.


Co můžete čekat: 


Klady:

čtivost -  Kniha je velmi čtivá a vy nebudete moc odtrhnout ani od částí, kde se nic moc neděje. 
+ chytne od první stránky - Ráda bych řekla, že už se od první stránky něco děje, ale tak tomu není. Chytne vás to především díky autorčině stylu psaní. 
celkem vtipná - Celá kniha se nese ve vtipném duchu a při čtení se určitě pobavíte. 
+ závěr knihy - Pokud vás ze začátku kniha moc nechytne, rozhodně si počkejte na konec, který je akční a velmi napínavý. 

Zápory:

- dost podobné Stmívání - Určitě při čtení narazíte na velké podobnosti se Stmíváním, akorát kromě upírů jsou zde Kambioni.
- akčnější až v druhé části - Kniha celkově postrádá akci, ale i tak se dá bez problémů číst.
- prokletí prvního dílu -  Jak už to u prvních dílů bývá, často si připravují půdu pro pokračování, a tady je to znát hodně.

2 komentáře:

  1. Zrovna tento díl jsem četla, ačkoliv mi zdravý rozum říkal, že to není nic pro mě :D Ale do dalšího pokračování už jsem neměla dost odhodlání, opravdu to není můj šálek kávy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji četla už dávno a neměla jsem žádná očekávání, takže se mi dost líbila :D Ale každému sedne něco jiného :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)