čtvrtek 5. ledna 2017

Leden s Yoli

Výsledek obrázku pro yoli nakladatelství
zdroj
Kvůli pracovnímu vytížení se mi teď v knižní blogosféře moc nedaří, ale snad se to změní tento měsíc, který hodlám trávit s knihami svého oblíbeného nakladatelství Yoli. Přidáte se?
Projekt má stejná pravidla, jako ten předchozí, takže nic složitého. Hlavním úkolem je, udělat si co nejvíce času na knihy z tohoto nakladatelství. Samozřejmě, že během měsíce můžete číst knihy i z jiných nakladatelství, ale cílem je zvládnout alespoň jednu z Yoli, napsat něco o ní na facebook a přidat označení #ledensyoli, aby byly příspěvky lehce dohledatelné. A jelikož se spolupráce s Ailin v předchozím projektu osvědčila, nechám si ji i na tento :).
A na závěr budu opět moc ráda, když se přidáte!

Výsledek obrázku pro yoli nakladatelství
zdroj

Výsledek obrázku pro Sempre navždyVýsledek obrázku pro útek z teritoria smrtiNakladatelství Yoli se může pyšnit spoustou skvělých titulů a já mám doma hodně nepřečtených knih z jejich produkce, ale stejně mi to nedá a pravděpodobně si dám re-reading knihy Sempre, kterou můžu jen a jen doporučit, protože je to naprosto skvělé čtivo. Navíc si plánuji přečíst další díl v angličtině, tak nebude na škodu připomenout si, o čem vlastně byl.

Dále mám v plánu přelouskat Útěk z teritoria smrti, který jsem si pořídila v době jeho vydání, ale zatím ne a ne se ke knize dostat.
Výsledek obrázku pro after tajemstvíVýsledek obrázku pro mluv knihaZe svých zásob bych ráda přečetla i třetí díl After. První díl této série se mi líbil, ze dvojky jsem sice začínala být mírně rozpačitá, ale přesto nepřestávám doufat, že se trojka opět zlepší.
A když mi zbude čas, rozhodně bych se chtěla pustit do knihy Mluv, která nevypadá úplně špatně.


Tak co, jdete do toho se mnou? 

21 komentářů:

  1. To se hodí, zrovna čtu Mechanickou princeznu. :D Ale jiné Yoli tituly nejspíš v tomto měsíci nedám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Yoli mám doma tři knihy, tak ještě uvidím, jelikož jsem se chtěla věnovat jedné sérii, kterou jsem dostala na Vánoce a ráda bych ji přečetla před filmem, který má brzy přijít do kin :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Přidám se, ale nejspíš jen s jednou knížkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bych se hned přidala. Už jsem si málem půjčila z naší knihovny After: Pouto, ale nakonec vyhrál hlas rozumu, že bych měla číst hlavně na maturitu. Ach Sempre, to bylo naprosto skvělé. Hodně mě překvapilo, protože čtenářského ohlasu zrovna moc nebylo, a já čekala něco průměrného až pod. Taky si ho plánuji přečíst v originále. Zajímalo by mě, jak by vyzněli ty vtipy - Nicholasovy? Teď mi vypadlo jeho jméno. Tak trochu mám naspoilerované pokračování, takže se do něho moc nehrnu. Na první díl prý ani nemá... No, zatím mě k tomu nic nežene. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, čtení na maturitu znám, teď to mám podobné, akorát s knihami k bakalářce, ale hlas rozumu zatím nevítězí :D
      Taky si už nepamatuji jména, proto je nejvyšší čas to znovu přečíst :)

      Vymazat
  5. Přidám se! Snad stihnu přečíst alespoň jednu knihu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, uži si čítanie. Knihy vyzerajú zaujímavo, After poznám z počutia, ale veľmi ma neláka, každopádne snáď bude trojka stáť za to :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Yoli mám doma docela hodně knížek, akorát jsem teď ale zaseknutá na jednom tlouštíkovi od Diany Gabaldon, tak nevím, kdy ji dočtu. Měla jsem zánět spojivek, tak jsem nemohla číst vůbec nic, ale už jsem OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také, tak aspoň snad trochu zredukuji počty :) A Dianu zbožňuji, na to, jak má tlusté knížky, je mám vždycky přelouskané raz dva :D
      Jej, tak aspoň, že už jsi v pořádku a můžeš v klidu číst :)

      Vymazat
  8. Rozhodně jdu do toho, právě mám rozečtené Mluv ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se chystám taky, snad to na mě do zítra počká v knihovně :)

      Vymazat
  9. Jdu do toho s tebou :) I když moc knížek od Yoli doma zrovna teď nemám :) Jen Mluv a Nedej se půjčené z knihovny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :D I to je pěkný počet knih, tak přeji pěkné čtení :)

      Vymazat
  10. Tak to se mohu zapojit s knihou Dreamologie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jaká je, možná se do ní pustím také :)

      Vymazat
  11. K mojí smůle jsem na tvůj článek narazila pozdě, takže se bohužel tento měsíc nezúčastním. :/ I když na mě v knihovničce čeká Mechanický princ, nevím, zda se k němu dostanu. Možná to vyjde příští měsíc! Pokud se můžu zeptat, jaké nakladatelství plánuješ na únor? :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)