sobota 6. dubna 2019

Knižní shrnutí - březen 2019

Minulý měsíc jsem se zrovna v knižním světě nečinila, tak snad to tento měsíc napravím - už to pomalu začíná být moje mantra :D.


Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 511

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo




Autor měsíce: Uf, tak tady je opravdu těžké vybírat, protože každá knížka měla něco do sebe. Ale asi vyberu Zuzanu Strachovou, protože Devět nocí bylo naprosto bezvadnou knihou.

Kniha měsíce: Opět těžké rozhodování, ale tentokrát prvenství bude patřit knize Sůl moře. Nejenom, že se lehce četla, ale byla naprosto dokonalá.

Mužská postava měsíce: Lee z Devíti nocí. Já toho chlapa zbožňuju!

Ženská postava měsíce: Docela mi sedla Emika z Warcrossu. Nebála se jít si za svým a to se mi líbilo.

Záporák měsíce: No, tentokrát jich bylo víc, ale koho vybrat? Asi to bude někdo z Warcrossu, koho nebudu jmenovat, abych nespoilerovala.

Pár měsíce: Sera a Lee z Devíti nocí, i když se přiznám, že mi trošku lezlo na nervy jací paličáci to jsou.

Překvapení měsíce: Sůl moře. Tuhle knihu jsem hodně dlouho odkládala s tím, že se mi určitě nebude moc líbit a světe div se, byla jsem absolutně mimo. Je to naprosto bezvadná kniha, kterou mohu jedině doporučit.

Zklamání měsíce: Tento měsíc se zklamání nekonalo, ale někoho vybrat musím, takže asi Warcross. Od toho jsem čekala malinko víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Za mě Devět nocí.

Nejhorší obálka měsíce: Ne, že by ta obálka byla vyloženě škaredá, ale ze mnou přečtených knih se mi nejméně líbí Warcross.

Nejsympatičtější postava měsíce: Mně byl hrozně sympatický Stephen z Chlapce na mostě. Nevím proč, ale strašně jsem si ho oblíbila.

Nejotravnější postava měsíce: I zde vyhrává Chlapec na mostě, ale tentokrát v podobě namyšleného vojáka, u kterého si pro změnu nevzpomínám na jméno.

Jak se dařilo minulý měsíc vám? 

6 komentářů:

  1. Devet noci byl luxus a Warscross byc chtela taky zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, Devět nocí bylo super čtení :D A Warcross také ušel :D

      Vymazat
  2. Na Warcross mám velký zálusk. A tedy láká mě i Sůl moře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sůl moře si chci přečíst!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl moře bylo bezva čtení, tak to přeji, ať se k téhle knize brzy dostaneš :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)