pátek 6. prosince 2019

Knižní shrnutí - listopad 2019

Listopad se mi na čtení celkem povedl a musím říct, že jsem přelouskala celkem zajímavé kousky.

Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1421

Nejčtenější nakladatelství:  Fantom Print, Slovart, Leda, Metafora

46158221. sx318 KirkeStoprocentní matkyTa lepší z nás

Autor měsíce: No, to je zase jednou oříšek. Patricia Briggs je už roky mojí hodně oblíbenou autorkou, proto by měla vyhrát už jen ze zvyku, ale tento měsíc jí na paty šlapaly i ostatní autorky... Ale ne, nakonec opravdu vyberu Briggs, přeci jenom, Mercy Thompson hltám dodnes.

Kniha měsíce: I zde je to velký oříšek, protože všechny knížky se mi líbily. Ale nakonec vyhraje Ta lepší z nás. Opravdu tuhle knihu doporučuji!

Mužská postava měsíce: Adam z Bouří prokleté. Já toho vlkodlaka zbožňuji už od prvního dílu. Prostě sympaťák, jak má být.

Ženská postava měsíce: Mercy, to je hlavní hrdinka přesně podle mého gusta.

Záporák měsíce: Na žádného vyloženého záporáka si tentokrát nevzpomínám, ale když musím vybrat, tak asi tu osobu, co způsobila celou zápletku Stoprocentních matek. Po přečtení pochopíte.

Pár měsíce: Adam a Mercy, vzpomínám si, že tyhle dva spolu jsem chtěla vidět od prvního dílu.

Překvapení měsíce: Tentokrát bylo těch překvapení více. Jednak to byly Stoprocentní matky, u kterých jsem vůbec nečekala, že mě tolik chytnou a za druhé to byla kniha Ta lepší z nás a možná ta byla o malinkatý kousek lepší, proto zvolím jako vítěze této kategorie právě tuhle knihu.

Zklamání měsíce: Ne, že by kniha Kirke byla špatná, to zase ne, ale čekala jsem od ní trošku víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Kirke, ta má bezva obálku.

Nejhorší obálka měsíce: Asi Ta lepší z nás. Tenhle příběh by si zasloužil obálku, která okamžitě upoutá.

Nejsympatičtější postava měsíce: Adam z Bouří prokleté. Já na něj prostě nedám dopustit.

Nejotravnější postava měsíce: Zde vyberu Francie ze Stoprocentních matek. Ta její posedlost tím, aby všemu přišla na kloub, mi dost lezla na nervy.

Jak se dařilo ve čtení vám? 

8 komentářů:

  1. Ta lepší z nás jsem četl a na blogu mám recenzi. Kirké jsem si vzal jako audioknihu recenze už brzo bude. Obálku má trochu jinou, ale taky hrozně hezkou. Zůstala zachovaná barevnost, ale jsou tam jiné motivy než jen květiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě na recenzi mrknu, ale nejprve dopíšu tu svojí, abych nebyla ovlivněná :D A na recenzi audioknihy Kirké jsem taky dost zvědavá :)

      Vymazat
  2. Krike jsem také tenhle měsíc přečetla a jsem z ní naprosto nadšená. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k ní pár drobností mít budu, ale převážně se mi taky líbila :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda tyto shrnovací posty :)

    OdpovědětVymazat
  4. tahle Mercy me ceka :-) Kirke me zajima a Ta lepsi z nas byl dobry thriller, i kdyz ten konec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji, aby se ti líbila :) Kirke celkem šla a s Tou lepší z nás souhlasím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)