úterý 14. dubna 2015

Rozbalovačka (3)

Dnes tu máme jednu z větších rozbalovaček, a to díky tomu, že se nám s Marťou sešly balíky, tak jsme se rozhodly ukázat vám je v jednom článku. Mně dorazily 2 a Martě 1.








Takže, jdeme na věc. Tady máme oba balíčky, jeden z Fragmentu a druhý z Neoluxoru.


Tak nejprve ten z Fragmentu...


První vrstva se pomalu odhaluje...


A máme tu Spirit Animals, no nejsou ty obálky dokonalé?


Jelikož mám předchozí díly, tak ani ten závěrečný nesmí chybět.


Závěr série Hon, na tuhle knihu jsem opravdu zvědavá.


Měla jsem chuť na něco od českých autorů a padla mi do oka zrovna tahle knížka.


A druhý balíček, tentokrát Neoluxor.


Hádám, že pořád nevíte, co jsou k knihy zač.


O těchto knihách jsem slyšela hodně kladných názorů, takže jsem na ně opravdu zvědavá.


Na tuhle sérii jsem také hodně zvědavá, tak snad se mi bude líbit.

A jaké poklady přišly Marťě? Úžasných 6 knih, na které jsem se opravdu těšila.
 Ale začněme od začátku :). 


Po dlouhém čekání jsem se konečně dočkala balíčku z Knižního Klubu.


A tady jsou všechny spolu.


Prvním přírůstkem je Marťan od Andy Weira. Neskutečně se na něj těším!


Za tuhle knížku se mi asi budete smát :D. Ano, je to kniha pro děti, ale já mám knihy pro děti opravdu ráda. Navíc James Herriot je úžasný, jeho Jediné štěknutí si občas otevřu, i když už žádné dítě nejsem.


 A poslední čtyři přírůstky do mé knihovny jsou od Terryho Pratchetta, kterého prostě miluju. Už se nemůžu dočkat, až si je všechny přečtu.

Tak to je z mých nových kamarádů vše.


Doufáme, že jste i vy jste v lovení nových knih úspěšní jako my :).


8 komentářů:

  1. Jů, to je přírůstků! Taky mi včera přišla hned dva balíky a stejně jako vám mi dorazily Spirist Animals (ale zatím jen první díl) a Past :) S nimi jsem si ale ještě napsala o první dva díly Percyho Jacksona, abych si ho konečně přečetla. protože ho plánuju už roky :D A Nebezpečná láska! Á, co bych jenom dala za to, kdybych si ji mohla přečíst zase poprvé. Je dokonalá! Stejně jako všechny knihy od Kateřiny Petrusové. Mám je doma úplně všěchny a všechny jsem si sama koupila, na což jsem hrdá :D Snad se do ní taky zamilujete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Percyho se už taky chystám dobu, snad se k němu dostanu ještě letos :D i když to by byl asi zázrak :D Tak teď se na Nebezpečnou lásku těším ještě o něco víc :D.

      Vymazat
  2. No páni...to je knižiek! :D Mne sa tiež páčia obálky Spirit Animals...len u nás slovenský blogeri dávajú tomu veľmi nízke hodnotenia, tak uvidím ako u vás :) Marťan, ten je teraz veľmi populárny a náhodou aj ja mám veľmi rada detské knižky aj keď som už dospelá...vždy majú krásne ilustrácie a k tomu ich príbehy sú poučné a niekedy dajú viac ako tie, čo čítam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na Marťana jsem opravdu zvědavá :) To jsem ráda, že nejsem sama, komu se líbí. Souhlasím, ilustrace i příběhy mají dokonalé :)

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky! :-) Ale teda, 5 knih od Fragmentu, ty máš kuráž :-D Jinak spirit animals je skvělé (alespoň první díl) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D No jo, chci si ještě před zkouškovým trochu užít, pak už na čtení nejspíš nebudu mít čas. :D Já se už strašně těším, až se pustím do čtení obou dílů :D

      Vymazat
  4. Mnoho skvelých kníh, osobne ma podľa obálky najviac zaujali dve knihy - Gorian, vyzerajú krásne, to bude tou super obálkou :D Na Marťana som počula dobré ohlasy, dúfam, že sa bude páčiť a teším sa na recenzie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta oblálka Goriana se mi taky líbila, jen nevím, kdy se dostanu k tomu, si knihy přečíst :D A na Marťana se taky hodně těším :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)