středa 4. února 2015

Měsíční chvástačka - leden 2015


A je to tu zase :D. Jdeme se předvést s úlovky, které jsme nasbíraly za měsíc Leden. Tentokrát se rozhodla přidat i Marťa.
Já se vám pochlubím s 12 novými úlovky a Marťa, která se také činila jich má 9.
Pokud chcete zjistit, jaké poklady to jsou, čtěte více :D.




Nejprve se opět omlouvám za kvalitu fotek, ale mobil to prostě lépe nezvládl.

A teď už ke knihám, jako první tu máme Vzpomínky stínů od Kalayny Price. V prosinci jsem si koupila předešlé dva díly, takže ani ten třetí přeci nemůže chybět :). 


Máme tady tu samou situaci. Zase mám z prosince předešlé dva díly, takže třetí Obejmi noc od Karen Chance nesmí chybět. 


Dále tu máme Monument 14 na který jsem si brousila zuby hodně dlouho, a teď když už ho konečně mám, jsem sice šťastná jako blecha, ale nějak si nemůžu najít čas na to, abych ho přečetla, tak snad se to brzy napraví. 


Mezi zloději od Douhlase Hulicka. Knihu jsem koupila proto, že jsem si zamilovala obálku. Rozhodně se těším, až začnu knihu číst. Navíc hlavní hrdina má být záporák, takže moje zvědavost je na nejvyšších příčkách. 


Mise od Allena Zadoffa mě zaujala svým popisem. Na tuhle knihu jsem také hodně zvědavá a už si na ní dělám čas, abych ji mohla co nejdříve přečíst. Ale hold čtecích restů je hodně...


Past a Horečka od Lauren DeStefano. Také se na tyhle dvě knížky těším. Vím, že jsem si je vyhlídla už v době jejich vydání, takže když jsem na ně narazila v Levných knihách, věděla jsem, že v mé knihovně nesmí chybět. 


To samé série Chaos od Patricka Nesse. Strašně dlouho jsem ji chtěla a mé přání se konečně vyplnilo. Navíc na Patricka slýchám chválu ze všech stran, takže si myslím, že rozhodně nebudu touto koupí zklamaná. 


Tuhle sérii si chci už dlouho přečíst a tím, že jsem si koupila první díl, jsem si myslela, že se k tomu dokopu rychleji, ale zatím se tak bohužel nestalo, tak snad se k ní již brzy dostanu.


Série Padlí Andělé od J. R. Ward. Na tuhle sérii jsem hodně zvědavá, protože série Bratrstvo černé dýky od stejné autorky mě docela bavilo. Sice mají být tihle andělé horší, ale co už. Ráda si je přečtu.


Ready Player One. Jediná kniha z těch, co jsem koupila minulý měsíc, co jsem přečetla. A rozhodně tohoto kupu nelituji. Opravdu se mi líbila a chápu, proč byla zvolena nejlepší knihou roku 2011. Recenze ZDE.


Tuhle knihu jsem chtěla od první chvíle, co jsem uviděla obálku. A konečně ji mám. Rozhodně se těším, až ji otevřu a začnu číst. 

A poslední kniha, za kterou jsem nesmírně ráda. Ještě jednou děkuji Marťe za tak skvělý dárek. Benedicta zbožňuji. Je to úžasný herec a skvělý Sherlock. 
A po nakouknutí do knihy musím říct, že je nesmírně zajímavá.

Tak, to jsou nové přírůstky do mé drahocenné sbírky. A teď se mrkneme na to, co nám předvede Marťa.


Protože jsem se v lednu s nakupováním knih činila i já, chci se s nimi také pochlubit :). Tak tady jsou.

Jako první knihu jsem si pořídila Putování Měsíčního stínu od Seana McMullena, kterou jsem sháněla několik let, protože jsem nejdříve dostala knihu Sklenění draci, ze které jsem byla nadšená, ale až později jsem zjistila, že je to vlastně druhý díl. Takže konečně je doma!

Další kniha, na kterou jsem se vážně těšila je Králova řeč od autorů Mark Logue a Peter Conradi. Pořídila jsem si ji kvůli filmu, který jsem si opravdu zamilovala a doufala jsem, že kniha bude stejně dobrá. Bohužel jsem z toho po přečtení první kapitoly zklamaná, ale o tom se dozvíte z mé recenze, až knihu přečtu.

Další dvě knihy jsou dvojjazyčné, což se mi po studiu angličtiny určitě bude hodit, abych nevyšla ze cviku. Takže vám s radostí představuji knihy Rudý kruh a Poslední poklona od Sira Arthura Conana Doylea.
 
Kniha Ahoj z nebe od Laurie Frankelové mě zaujala jak svým názvem a obálkou tak i velice zajímavým popisem děje. Doufám, že bude tak zajímavá, jak vypadá.

Fantasy opravdu miluju. Proto kniha Jezdci časem od Alexe Scarrowa v mé knihovně určitě nesmí chybět. Cestování časem je opravdu zajímavé a pár knih jsem uč četla, tak doufám, že i tato se mi bude líbit. 

Mojí srdeční záležitostí není jen fantasy, ale i sci-fi. Kráter od Douglase Prestona mě zaujala na první pohled perfektní obálkou a když jsem si pak přečetla o čem kniha je, bylo mi jasné, že tuto knihu prostě musím mít.

Detektivka s názvem Oscar Wilde a Kruh smrti se mi líbil spíše podle popisu, než podle obálky, ale detektivky mám ráda, takže to klidně zvládnu :).

Hledání Aljašky od Johna Greena jsem si také nemohla nechat ujít. O Johnu Greenovi jsem neměla donedávna ani ponětí, ale když jsem viděla trailer k filmu Hvězdy nám nepřály, našla jsem si o něm nějaké informace a moc mě zaujal. Díky tomu jsem narazila i na tuto knihu.

Svoji chvástačku také zakončím dárkem. Knihu jsem nedostala od nikoho jiného než od Elišky, za což jí ještě jednou moc děkuji, protože jsem na ni také koukala a nebyla jsem schopná se rozhodnout, jestli ji koupit nebo ne :D. A protože geocaching je naprosto dokonalá záležitost, těším se i na tuto formu geocachingu, i když se pravděpodobně budu bát :D.


A kolik přírůstků do knihovny máte za leden Vy?

7 komentářů:

  1. Krásne knihy, mnoho známych aj neznámych :D Pascu a Horúčku som čítala, sú to dobré knihy, škoda, že trojka nebude preložená, ale možno raz áno. Benedict je super, tú knihu závidím a rovnako tak aj príbehy o Sherlockovi :D
    Kráľovu reč som nečítala, ale videla som film, tak hádam bude kniha rovnako dobrá ak nie lepšia. Jazdcov času som čítala prvé dva diely, toto je tuším jednotka, ak si dobre pamätám. Nie je to zlá séria, mňa pokračovanie až tak neoslovilo, ale snáď sa bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Past a Horečku se neskutečně těším :D A souhlas, Benedict je naprosto skvělý herec. No a na zbytek komentu nechám odpovědět Marťu, protože se už jedná o její knihy :D

      Vymazat
    2. No já jsem z Královy řeči přečetla první kapitolu a jsem opravdu zklamaná. Bohužel to není kniha k filmu, jak bys čekala. Knihu napsal vnuk doktora Logue a je psaná stylem: On udělal, On byl tam a tam, On pomohl a tak dále, takže jsem z toho opravdu smutná, protože jsem se těšila na výbornou knihu a místo toho mám zápisky z deníku doktora Logue, které se snaží převyprávět jeho vnuk.
      Máš pravdu, je to první díl :) Děkuji, taky doufám, že se mi bude líbit :)

      Vymazat
  2. Parádní knížky, několik bych jich hned brala domů! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je spousta, spousta, spousta skvělých knih, Aljašku a Oškliví už mám přečtené a můžu pochválit. :) Když na to tak koukám, asi budu zase muset prodloužit svůj nákupní seznam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D jsme rády, že je máme :D. No, s tím jak já pořád přidávám něco na svůj nákupní seznam, tak se mi zdá, že pomalu začíná být nekonečný :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)