pátek 27. února 2015

Týdenní read-a-thon

Na blogu Books are my life jsem narazila na tento zajímavý projekt a rozhodla se zúčastnit. Cílem je přečíst v daném termínu co nejvíce knih.
Sice můj první článek tohoto projektu přichází trošku opožděně, ale pokusím se nějak shrnout, jak si zatím vedu a co bych ještě ráda stihla.


Jako první jsem si stanovila knihy, které bych ráda za tento týden dočetla, přečetla a rozečetla.

Co bych ráda dočetla: 
Monument 14

Co bych ráda přečetla: 
Zakázaná hra: Lovec
Arkádie

Co bych ráda rozečetla: 
Kronika kambionů: Osudová přitažlivost


A jak se mi tento týden zatím daří?

Pondělí: 
U Monumentu mi zbývalo 132 stránek, které jsem v pondělí úspěšně zvládla, takže první úkol splněn, hned první den. Tudíž jsem zbytek viděla velmi optimisticky (nebojte, přešlo mě to :D).

Úterý:
V úterý jsem rozečetla Zakázanou hru: Lovec a přelouskala ji téměř celou. Ale jelikož jsem kolem půlnoci usoudila, že ve středu musím brzy vstávat do školy, s velkým přemáháním jsem knihu zavřela a nechala ji na druhý den.
Takže za úterek jsem zvládla 190 stránek.

Středa:
Těšila jsem se, až se opět pustím do rozečtené knihy, ale jelikož mi zbývalo málo stránek, prozíravě jsem se do školy vybavila ještě jednou knihou, kterou jsem i rozečetla.
Zakázaná hra: Lovec - 34 stránek
Arkádie - 49 stránek

Čtvrtek:
A to byl přesně ten den, kdy mě můj optimismus opustil, jelikož jsem se za celý den ke čtení vůbec nedostala. Plánovala jsem to dohnat večer, ale bohužel.

Pátek:
No a dneska se za sebe taky stydím. Zvládla jsem pouhých 21 stránek. Ale večer je ještě daleko, tak se to pokusím dohnat.

A co vy, účastníte se tohoto projektu? A jak vám jde čtení tento týden? Jste na sebe hrdí nebo nad sebou jen nevěřícně kroutíte hlavou jako zrovna já? 

6 komentářů:

  1. Monument 14 mám doma, ale ještě jsem se k němu nedostala :D
    a Arkádii jsem četla a moc se mi líbila, tak snad tě taky potěší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monument je výborný, doporučuji :D No, do teď mě Arkádie moc nebavila, ale vypadá to, že už to konečně začíná být zajímavý

      Vymazat
  2. K Monumentu jsem se chtěla v read-a-thonu také dostat.. ale nakonec jsem to změnila :D takže zase nic..
    Jinak si vedeš moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Monument pro jistotu ani nemám doma, i když bych ho moc ráda četla... Jsem ráda, že ses rozhodla sdílet svůj postup. Já jsem ve čtvrtek přečetla jen 8 stran :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :D vážně to byla dobrá kniha :D. Jo já taky, pořád jsem žila v domnění, že mám čas až do neděle a najednou teď koukám, že to končí dneska :D No jo, čtvrtek byl nějaký divný :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)