pátek 23. října 2015

Rozbalovačka (28)

Po nějaké té chvilce mi dorazil další balíček.



Tentokrát to byl dlouho očekávaný balíček s recenzními výtisky od Fragmentu. 



První díl Zakázané hry jsem si zamilovala. Ano, velký podíl má na tom hlavní záporák Julian... já si ho prostě nemůžu vynachválit. Takže jakmile jsem se dozvěděla o vydání druhého dílu, bez váhání musel být můj.


Další novinkou od Fragmentu je Vyvolená Bohy, na tu knihu jsem hodně zvědavá, protože hodně lidí naráží na podobnost s Jsem roztříštěná. Sice jsem ještě zmiňovanou knihu nečetla, ale možná se k ní dostanu během příštího týdne, tak ať můžu porovnávat. 


A poslední kniha z balíčku je Ledová past. Bohužel opět na mě nevyšlo Pokrevní pouto, tak se ke třetímu dílu budu muset časem vrátit, ale zatím budu pokračovat čtyřkou. Jinak vím, že se mi ty fotky nepovedly, ale fotila jsem ve spěchu, takže není poznat, jak úžasná ta obálka je. 

Máte na tyhle knihy zálusk? 

12 komentářů:

  1. Skvělé knihy! Na Ledovou past a Vyvolenou Bohy mám taky zálusk! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i Zakázaná hra za to stojí :D Jinak přeji, ať se ke knihám dostaneš :D

      Vymazat
  2. Ona už vyšla Ledová past? Sakra, jsem nějak ve skluzu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Neslyšela jsem o nich,ale podívám se na ně :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po nich podívej, já čtu už druhou z tohoto výběru a jsem nad míru spokojená :D

      Vymazat
  4. Zaujímavé knihy, teším sa na recenzie! Vyvolenú bohy si chcem tiež prečítať :D Tak snáď sa ku knihe dostanem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Už je začínám psát :D Vyvolenou si nechávám až na konec, ale jsem na ní zvědavá :D Přeji, ať se k ní dostaneš :D

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky :) Koukám, že jsem ve skluzu se sérii Spirit Animals :) Vyvolená bohy vypadá hodně dobře, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D No, já ještě nečetla třetí díl, tak snad se k němu tady dostanu :D Na Vyvolenou jsem taky zvědavá :D

      Vymazat
  6. Ami: O Vyvolenou bohy si chci napsat! A ona už vyšla Ledová past? Páni, tak já mám doma teprve Pokrevní pouto, které jsem - zatím - ani nezačala, protože jsem se vrhla na Taťánu a Alexandra (recenzní výtisk) a hned navázala Letní zahradou (tu jsem si koupila), takže ji asi na chvíli odložím a konečně se pustím do Pokrevního pouta!
    Jinak - fotky se ti povedly a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jste to nějak propásli ne? :D Já zase Pokrevní pouto nemám :(. Tak přeji pěkné čtení, a ať se ti knihy líbí :D
      Děkuji, fotila jsem je mobilem, ale přiznám se, že jsem to trošku odflákla...

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)