sobota 3. listopadu 2018

Knižní shrnutí - říjen 2018

Tentokrát se musím přiznat, že jsem vážně ostuda, protože se mi podařilo přečíst pouze jednu knihu. Jistou omluvou by mohlo být, že u druhé knihy, která má téměř 700 stránek se už blížím ke konci, takže snad listopad dopadne lépe.


Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 320

Nejčtenější nakladatelství: Fantom Print

Kartosský gambit

Vzhledem k tomu, že se mi podařilo přečíst pouze jednu knihu, určovat kategorie trošku nemá smysl, takže tento měsíc je bez hodnocení. 

Autor měsíce: ---

Kniha měsíce: ---

Mužská postava měsíce: ---

Ženská postava měsíce: ---

Záporák měsíce: ---

Pár měsíce: ---

Překvapení měsíce: ---

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: ---

Nejotravnější postava měsíce: ---

4 komentáře:

  1. To znám, jak jen velká bichle dokáže ovlivnit počet přečtených knih. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já stihla za říjen taky jen tři knihy :) Zrovna tuhle sérii mám hrozně moc ráda, první díl byl skvělý, druhý teď dočetl táta a říká, že vynikající :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)