neděle 2. prosince 2018

Knižní chvástačka - listopad 2018

Další knihy našly své místo v mé knihovně. Zajímá vás, které to byly? 








Kodex lovce stínů


Dorazil mi Kodex lovce stínů. Už jsem stihla nakouknout a kniha vypadá velmi zajímavě, tak snad se k ní dostanu brzy.

Naslouchej noži

Také mi přišlo nové vydání Naslouchej noži. Tuhle knihu už mám nějaký pátek v knihovně, ale ve starém vydání a ještě jsem se k ní nestihla dostat, tak snad to tentokrát už vyjde.

Už zase létám

Další mi dorazila kniha Už zase létám s roztomilou obálkou. O téhle knize zatím nevím vůbec nic, takže jsem zvědavá, jak mě zaujme.

Snílek Neznámý

A poslední knihu jsem dostala od kamarádky k narozkám. Na Snílka neznámého jsem následně našla spíše horší hodnocení, takže se začínám trošku obávat toho, co na ní řeknu. Ale šanci jí určitě dám.

A co jste ukořistili vy? 

8 komentářů:

  1. Snílek neznámý se u mě taky zabydlel. jsem zvědavá, co na něj po přeečtení budu říkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj viděla celkem rozporuplné názory, proto se ho už začínám trošku bát :D

      Vymazat
  2. Na Kodex se taky chystam a moc se na nej tesim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něj také docela těším, asi se do něj pustím hned, jak dočtu aktuální knihu :D

      Vymazat
  3. Koukám, že mám úplně stejné přírůstky. :D Snílek neznámý byl úžasný. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to ráda slyším, tak snad se mi bude líbit také :)

      Vymazat
  4. To máš krásné knihy, co jsi dostala. Jsem zvědavá, co řekneš na toho Snílka. Já dost narážela na rozporuplné názory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já právě také, tak se toho trošku bojím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)