sobota 11. května 2019

Knižní shrnutí - duben 2019

Po pauze jsem opět zpět. Za duben jsem se sice moc nevyznamenala a nevím, jestli květen bude lepší, ale pokusím se.


Počet přečtených knih: 2

Celkový počet přečtených stránek: 852

Nejčtenější nakladatelství: Slovart, Fantom Print



Autor měsíce: Rozhodně V. Mahaněnko, já jeho knihy zbožňuji, člověk u nich pěkně zrelaxuje.

Kniha měsíce: Tajemství temného hvozdu. Je to taková fajn odpočinková kniha, která pobaví a probudí ve vás chuť zahrát si nějakou hru :).

Mužská postava měsíce: Asi zvolím Mahana, protože tento měsíc mě nikdo vyloženě neokouzlil.

Ženská postava měsíce: Ani zde mě nikdo zrovna dvakrát nepadl do oka, proto vyberu Anastarii z Tajemství temného hvozdu.

Záporák měsíce: Zde neprozradím jméno, i když by se nejspíš nejednalo o velký spoiler, ale přeci jenom. Je to mužská postava z Naslouchej noži, která působí dojmem nesmrtelnosti.

Pár měsíce: Zde opravdu nemohu nikoho vybrat, protože tento měsíc jsem nenarazila na jediný pár, který by stál za to, aby vyhrál.

Překvapení měsíce: Tajemství temného hvozdu. Ale přiznávám, vzhledem k předchozím dílům jsem čekala, že se mi to bude líbit.

Zklamání měsíce: Tento měsíc se konalo velké zklamání, a to Naslouchej noži. Na tuhle knihu jsem viděla samou chválu, takže mě nenapadlo, že by se mi příběh mohl nelíbit. No a bylo to tady. Neskutečně dlouho jsem se s knihou prala, než jsem ji vůbec dočetla. Ale víc řeknu až v recenzi.

Nejhezčí obálka měsíce: Naslouchej noži, i když starší vydání se mi líbí víc.

Nejhorší obálka měsíce: Tajemství temného hvozdu. Přeci jenom ta obálka mohla být lepší.

Nejsympatičtější postava měsíce: Drak z Tajemství temného hvozdu, já ho naprosto zbožňuji!

Nejotravnější postava měsíce: Todd z Naslouchej noži. Jako postava mi vůbec nesedl.

Jak se dařilo minulý měsíc vám? 

2 komentáře:

  1. Řekla bych, že mě bude hodně lákat Naslouchej noži. Momentálně čtu od Nessa Volání netvora a jestli se mi bude líbit, tak věřím, že zkusím i další knihy od něj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, asi jsem tomuto autorovi moc na chuť nepřišla. Volání netvora jsem slyšela jako audioknihu, nebylo to špatné, ale znovu se do toho už asi pouštět nebudu. Ale tobě přeji, ať se ti líbí :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)