neděle 28. července 2019

Rozbalovačka (115)

V knihovně mi přistály dvě nové knížky, na které jsem byla hodně zvědavá.







Vzestup


První z nich je pokračování Temnoty. Z prvního dílu jsem byla nadšená, proto jsem se nemohla dočkat, až dostanu do rukou Vzestup. Během pár dní jsem knihu přelouskala a musím říct, že je to o něco slabší, než první díl, ale přesto stojí za to. Ale více až v recenzi, která snad bude brzy.

Strážce ztracených měst

Druhou knihou je Strážce ztracených měst. Na ni se teprve chystám, ale podle dosavadních reakcí si myslím, že také nebude špatná. Každopádně i na tuhle jsem hodně zvědavá.

Znáte je?  

4 komentáře:

  1. V prvním případě se mi moc libí ty obálky ze série... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad Temnotou jsem přemýšlela, že si ji přečtu. Ale nakonec si počkám, až bude kompletní a pak se do ní vrhnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možná dobrý přístup, protože já nedočkavě vyhlížím pokračování :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)