pondělí 1. června 2020

Rozbalovačka (124)

Dorazil mi další balíček od Slovartu a co v něm bylo? Abych pravdu řekla, ani jednu knížku jsem nečekala.






Červená je přece fajn obálka knihyA Cup of Style - Deset let se ségrou obálka knihy


Jako první jsem z balíčku vytáhla knihu - Červená je přece fajn a jak už obálka vypovídá jedná se o téma menstruace. Přiznám se, že jsem knihu už ze zvědavosti otevřela a vzhledem k tomu, že v ní moc textu není, jsem ji během chvilky stihla přelouskat, takže recenze bude brzy.
Druhou knihou je Deset let se ségrou. U této knihy jsem zhruba v polovině a nejedná se vůbec o špatné čtení, takže si myslím, že se na konec dostanu také brzy.

Znáte tyhle knihy?  

6 komentářů:

  1. Knihy vůbec neznám, ale holky z A Cup of Style znám delší dobu. Hlavně proto, že si plánuji pořídit od nich diář, jenž mi tento rok nevyšel, ale příští to už určitě vyjde. :D

    OdpovědětVymazat
  2. O knihách som ešte nepočula, ale to zrejme preto, že je to mimo môj štýl 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já bych asi v knihkupectví také nesáhla ani po jedné, ale nebylo to nakonec špatné čtení :D

      Vymazat
  3. Ani jednu knihu neznám, ale přeju ať se líbí. :) Budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)