úterý 23. února 2021

Rozbalovačka (137)

Konečně se mi podařilo překonat tu zákeřnou lenost a jsem tu zpět, abych se pochlubila s další knížkou, která mi přišla na recenzi. 

Je to nová kniha z pera C. Clare. Abych pravdu řekla, úplně nevím, kdy se do knihy pustím, protože k téhle autorce jsem trochu ztratila důvěru. Četla jsem Nástroje smrti, které mě bavily, pak jsem se pustila do Pekelných strojů, ale to už mi přišlo akorát jako kopie Nástrojů, jen zasazené do jiné doby. Trošku se bojím, aby ostatní série (i tato kniha) nebylo opět to samé, co jsem už četla. 

Znáte tuhle knihu?  

9 komentářů:

  1. Na knihu jsem párkrát narazila, ale jaksi mě nezaujala. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kniha má naprosto úžasnou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný kousek :) Jen nevím jestli se do něj pustit, protože autorka mě nějak neuchvátila :) Četla jsem Město z kostí a nic moc a potom Paní půlnoci, která byla o kousek lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká obálka. Od autorky jsem ještě nikdy nic nečetla, ale láká mě od ní Paní půlnoci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka je super, to souhlasím :) ale já k téhle autorce přistupuji trošku s rezervou :)

      Vymazat
  5. Zachytila som ju na ig a fb, ale neviem, či sa chcem púšťať do novej tieňoloveckej série, skôr sa teším na pokračovanie Červených zvitkov mágie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právě také nevím, jestli se chci pouštět do další série, která je neustále z jednoho světa :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)