úterý 2. února 2021

Rozbalovačka (136)

V prosinci si většinou dělám radost větším balíčkem knih. A musím říct, že tentokrát jsem se opravdu rozšoupla a možná to dokonce i s tím nákupem knih malinko přehnala...


Jako první tu mám Pravdu, nebo lež. Bylo to moje první setkání s touto autorkou a díky anotaci jsem se na knihu fakt těšila, takže se není čemu divit, když jsem po ní hned po vybalení sáhla. No a přišlo zklamání. Čekala jsem od příběhu něco úplně jiného a ve výsledku jsem moc spokojená nebyla. Ale konec stál opravdu za to. 


Další knihou v balíčku byla tato pěkná bichlička - Půlměsíční město. Vlastně ani nevím, proč jsem ji tam přihodila. Jako ano, knihu si chci přečíst, ale nijak zoufale po ní neprahnu, protože jsem se ještě nerozhodla, jak na tom vlastně s touto autorkou jsem. Její vychvalovaný Skleněný trůn mě zase nijak zvlášť neuchvátil, ale Dvůr trnů a růží se mi docela líbil. Zatím ještě asi budu tuto knihu chvíli odkládat, než se do ní pustím. 

 

Pak tu mám dva dárky pro kamarádku. Je to Balada o ptácích a hadech, hádám, že tu nemusím představovat. A také tu mám Spát v moři hvězd. Autora této knihy také zajisté nemusím představovat.


Na tuhle knihu jsem měla už dlouho zálusk, takže v mém výběru nemohla chybět. Aurora povstává má zajímavou obálku, což ale nebylo důvodem, proč jsem ji koupila. Důvodem bylo, že jsem četla Illuminae, a to bylo zajímavé čtení. 


U autora J. Kristoffa ještě chvilku zůstaneme. Vzhledem k tomu, že mám doma Illuminae komplet, pořídila jsem i Auroru, tak jsem si řekla, že nebudu troškař a rovnou vezmu i sérii Nikdynoc. Takže další tři knížky z balíčku byly - Nikdynoc, Boží hrob a Roztemnění. 


Když už jsem byla v tom nakupování komplet sérií, nemohla jsem odolat a přihodila i Páté roční období, Bránu z obelisků a Kamenné nebe. Nakladatelství Host je pro mě zárukou kvality, protože snad všechny knihy (kromě jedné), co jsem od nich četla se mi líbily. 

   


  

Další kompletní sérií, kterou jsem pořídila, není nic jiného, než Zaklínač. Když jsem byla na střední, tak jsem tuto sérii začala číst, ale nedočetla, takže teď nastal čas na repete.

  

Další sérii jsem už nekupovala komplet. Raději jsem vzala pouze první 3 díly, abych vyzkoušela, zda mě Časodějové budou bavit. Poprvé jsem se o téhle sérii dozvěděla na Humbooku, ale teprve teď jsem se rozhodla, že ji vyzkouším. Aktuálně čtu první díl, ale jsem teprve na začátku, takže jsem si názor ještě neudělala. 


Abych si doplnila sérii, tak jsem do košíku přihodila i Královnu ohně. Vzhledem k nové knize tohoto autora, si chci nejprve přečíst celý Stín krkavce, než se pustím do další. Ale podle prvního dílu, který jsem četla již před lety, se už nemůžu dočkat, až se pustím do re-readingu.


Dash a Lily, tuhle knihu jsem si chtěla přečíst už dávno, ale ne a ne se k ní dostat. No, nakonec jsem ji už stihla přelouskat, ale nijak nadšená jsem z ní nebyla. Asi se už k ní vracet nebudu. 


Další knížka, na kterou jsem si už dlouho dělala zálusk, jsou Šedí bastardi. Tak konečně ji mám, teď už jen najít čas, abych se do ní mohla pustit. 


Další doplňování série - a to Woodwalker. Mám přečtené první dva díly, tak jsem pořídila pokračování. 


Poslední kniha z balíčku je Síla bouře. Je to trošku omyl, což je nevýhoda dvou bytů, ve kterých máte knihy. U Síly bouře jsem si zapomněla poznačit, že ji mám, takže jsem žila v tom, že mám díru v sérii, tak jsem ji koupila. No a pak jsem přijela do druhého bytu a zjistila, že Síla bouře už v mé knihovně je... No co, stane se :).

No, v balíčku bylo krásných 26 knih, takže zásobu na čtení jsem si udělala dostatečnou :).

Znáte tyhle knihy?  

11 komentářů:

  1. Na Páté roční období se chystám. Zaklínače mám rozečteného, jsem asi v půlce série. Je to super. A Stín krkavce se mi taky moc líbil :-) super série. Udělala sis teda pořádnou zásobičku :D to mě se nikdy nepovedlo pořídit tolik knih dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se většinou také držím víc při zemi, nevím, co mě to tak popadlo :D Asi snaha podpořit knihkupce :D
      Na Páté roční období jsem hodně zvědavá, ale s očekáváním se to snažím nepřehánět :D

      Vymazat
  2. To je pořádný balíček. :D Půlnoční město mám doma a ještě jsem se k němu nedostala. Pravda nebo lež a série Časodějové mě také láká. :)
    Užij si knihu. Já se budu těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, byla jsem zvědavá, jestli ho vůbec unesu a unesla 😁

      Vymazat
  3. Colleen Hoover miluji jako autorku! O té druhé knize jsem už četla a vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já od ní četla první knihu a moc mě neokouzlila 😁

      Vymazat
  4. Ty jo, tak to jsem zvědavá, co budeš říkat na Nikdynoc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také, mám ji tu už přichystanou na hromadě 😁

      Vymazat
  5. Dash a Lily jsem viděla jako seriál a ten byl super, doporučuju, pokud jsi taky nekoukala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seriál jsem viděla a přišel mi lepší než kniha 😁

      Vymazat
  6. Parádní nálož. :-)
    I já se v prosinci rozjela a trochu za to mohly i Vánoce, ale tohle je dosti velká "kupa" knih.. Tak ať se líbí.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)