pátek 22. ledna 2021

Knižní výzva - 2021

Letos trochu opožděně, ale když jsem tento článek stihla přidat v lednu, tak za mě dobrý :). Opět se tradičně účastním výzvy od Ells. Tentokrát pod taktovkou Pinky v knihách

Pro rok 2021 jsem si zvolila stejné číslo jako loni. A to 60. Minulý rok se mi to nepodařilo splnit, letos jsem ale odhodlaná, že to zvládnu a už na tom pilně pracuji. Aktuálně mám na kontě 4 knihy, tak snad se mi podaří to číslo ještě do konce měsíce navýšit. 
Ale přiznávám, že vždy, když píšu tyhle články, trošku se mi zasteskne po časech, kdy jsem byla na škole a zvládla jsem občas i 10-12 knížek za měsíc.

No, ale dost vykecávání. Všem přeji, ať letos máte dobrou ruku při výběru knih, ať vás příběhy baví a přelouskáte jich co nejvíce :).



A jakou výzvu si dáváte vy? 

12 komentářů:

  1. Já už si číslo nestanovuji :-) zatím jsem přečetla 6 knih, ale zjistila jsem že není dobré číst jednu knihu za druhou, potom mi to tak nějak splývá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky jen tak pro radost, ale že bych nějak urputně bazírovala na tom, že to splním, tak to zase ne :D
      6 knih je pěkné číslo :)

      Vymazat
  2. Já si dala za cíl 50 knih. :) Přeju příjemné čtení a šťastnou ruku při výběru.

    OdpovědětVymazat
  3. Cíle si nedávám, spíše se držím Čtenářské výzvy na DK, která mě dost baví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na DK se výzvy neúčastním, spíš si zase letos vymyslím svoji :D

      Vymazat
  4. Držím palce, ja som si na goodreads na tento rok nastavila 70 tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toje pěkná výzva :) Džím palce ať se ti podaří přečíst še, co si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já žádný cíl nemám, ale chtěla bych číst rozhodně víc, než v roce 2020. To jsem měla nějakou krizi. Teď mě to zase zpátky chytlo :-) i blogování a instagramování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to je můj cíl také :D Tak to držím palce, ať tě chuť neopustí a přeji spoustu přečtených knih v roce 2021 :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)