čtvrtek 10. března 2022

Knižní shrnutí - únor 2022

 

Tak už i únor utekl jako voda a je čas na další shrnutí. Tentokrát jsem se svým počtem přečtených knih celkem spokojená.


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 2319

Nejčtenější nakladatelství: Host
   

   

Autor měsíce: Shannon Messenger. Její Strážci ztracených měst jsou prostě skvělí. 

Kniha měsíce: Polaris. Hlavně ten konec stojí za to.  

Mužská postava měsíce: Asi Drak ze Ve stínu hvozdu. On je tak roztomile nabručený, že mu nejde odolat. 

Ženská postava měsíce: Anabelle z Rebelek. Její tvrdohlavost vás bude bavit.

Záporák měsíce: Vyloženě záporák, který by mi nějakým způsobem padl do oka, se tentokrát v mém výběru neukázal. Ale někoho vybrat musím, takže volím samotný Hvozd ze Ve stínu hvozdu   

Pár měsíce: Montgomery a Anabelle z Rebelek. Mezi nimi to prostě funguje.

Překvapení měsíce: Ve stínu hvozdu. Podle hodnocení na Databázi knih jsem se knihy docela bála a nakonec jsem byla mile překvapena.   

Zklamání měsíce: Sleduj mě. Podle všech pochvalných recenzích, na které jsem v jednom kuse neustále narážela, jsem čekala, že kniha bude fakt bomba. No a z mého pohledu nebyla. 

Nejhezčí obálka měsíce: Polaris. Celá série má hrozně povedené obálky.

Nejhorší obálka měsíce: Všechny se mi docela líbí, ale nějakou vybrat musím, tak asi Rebelky.

Nejsympatičtější postava měsíce: Anabelle z Rebelek. Tvrdohlavá a odvážná, takže se mi zamlouvala. 

Nejotravnější postava měsíce: Audrey ze Sleduj mě. Tak s tou bychom opravdu kamarádky nebyly. Její život se točí pouze okolo Instagramu a ničeho jiného. 

Co jste přečetli vy? 

8 komentářů:

  1. Pěkné kousky jsi přečetla. :) Já se chystám na Sleduj mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Od Sleduj mě jsem čekala o něco víc, tak jsem zvědavá, co na to řekneš :)

      Vymazat
  2. Četla jsem Polaris a Ve stínu hvozdu. Polaris nic moc až na ten konec, ale i tak se těším na další knihy a ta druhá byla pecka, to se mi moc líbilo. Doma mám ještě Rebelky, na ty se chystám v nejbližší době.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Ve stínu hvozdu jsem byla taky nadšená :D Tak to přeji pěkné čtení :)

      Vymazat
  3. Zajímavé shrnutí měsíce. 🙂 Já za únor přečetla Smrt na Nilu, Měsíční svit nad Paříži a začala jsem s Neviděli jste Melody?, kterou jsem začátkem měsíce dočetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Rebelky z Oxfordu se taky brzy chystám. Jsem ráda, že se ti líbily (tak jako snad všem) a mám se tedy na co těšit. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)