sobota 19. března 2022

Recenze: Chlap snů

That Guy,Chlap snůAutor: Kim Jones
Počet stran: 328
Série: ---
Díl v sérii: ---
Nakladatelství: Red

Rok vydání ČR: 2021
Možná za to může ten alkohol. 
Možná v tom jedou moje hormony. 
Možná je to proto, že přede mnou sedí ten nejvíc sexy chlap, kterého jsem v životě viděla, a pravděpodobně už nevydržím ani chvilku bez toho, abych věděla, jaké to je, cítit jeho rty na těch svých. I kdybych si mu měla sednout na klín, stisknout mu nohama ta jeho pevná stehna a ten polibek si vyloudit. Potřebuju ho. 
A když mě odmítne, no tak co? Pokud mě nesnáší, nesejde na tom. Nemám co ztratit, můžu jenom získat. Brzo odsud odejdu. Nejspíš do hodiny. Už nikdy mě znovu neuvidí. Pokud ho nepolíbím, budu toho navždycky litovat. Ale pokud ho políbím, i kdyby to dopadlo špatně, aspoň na něj budu mít vzpomínku. A soudní zákaz styku. 

Penelope se vydává pomstít svoji kámošku, ale během vykonávání vendety se jí stane hromada náhod, které ji přivedou přímo do náruče pana Dokonalého. Otázkou však zůstává, zda si jeho náruč dokáže udržet. 

Penelope, tak trochu šílená spisovatelka, která čerpá inspiraci pro další román poněkud netradičně. Shoda několika náhod ji přivede do luxusního apartmá, jehož majitelem je šíleně bohatý a šíleně sexy chlap. Její mise je jasná. Musí ho získat, ať to stojí, co to stojí... 

zdroj

Knihy Dobrovský dávali e-knihu Chlapa snů zdarma, abychom utekli od aktuálního dění ve světě a vzhledem k tomu, že poslední dobou jsem četla v podstatě jen samé thrillery, rozhodla jsem se, že vyzkouším i něco jiného. No a jak to dopadlo? 

zdroj
Jako já si jsem vědoma toho, že nejsem zrovna ten správný materiál na čtení erotických románů, ale tady jsem se nechala zlákat hromadou pochvalných komentářů na Facebooku. A vzhledem k tomu, že se všechny knihy tvrdohlavě snažím dočíst a neodkládat je, tak jsem si Chlapa snů protrpěla až do samotného konce. 
Nevím, jestli mi chybí nějaký ten správný úhel pohledu, jak tento žánr knih číst, abych je mohla označit alespoň za oddechové čtení a nebo Chlap snů byl prostě tak špatný. 
zdroj
Začněme třeba hlavní hrdinkou, která byla naprosto šílená a byla jedním z prvních důvodů, proč jsem chtěla hodit čtečku z okna. 
Penelope totiž působí jako jednodušší postava, která moc rozumu nepobrala. A jako bonus - chovala se jako naprostý buran. Kromě jiného se také většinu knihy litovala nebo porovnávala hlavní mužskou postavu s nějakou svojí představou ideálního chlapa, a pak fňukala, když se on podle té představy nechoval. Ale sama Penelope je o sobě přesvědčená, že ona je tou dokonalou a neustále to čtenářům připomíná. 
Ani hlavní postava Jake se tak úplně nepovedl - mocný, bohatý, majetnický a s vypracovaným tělem... kde už jsem tohle slyšela? 
zdroj
Celkově ani myšlenkové procesy postav nejsou moc logické. Penelope v jednu chvíli přemýšlí nad tím, jak se šíleně zamilovala a hned vzápětí se už její myšlenky točí kolem toho, jak Jakea oškube, kdyby s ním omylem otěhotněla. 
Kniha Chlap snů je na internetu hodně prezentovaná jako velice vtipné čtení. No, ani tohle podle mého měřítka příběh nesplnil. Nějaké pokusy o vtip tam sice byly, ale ve výsledku to bylo spíše trapné, místy až nechutné. Nemluvě o neustálém opakování jak "vtipů", tak slovních spojení. 
Celkově je příběh hodně nereálný a za mě i hodně nevydařený. Mezi hlavními hrdiny nefungovala žádná chemie. Sice nejsem znalec, ale řekla bych, že to je v erotických románech podstatná složka. 
Každopádně i bez chemie jsou schopni se do sebe během lusknutí prstu zamilovat a vznikne mezi nimi láska jako trám. 
No a ten závěr? Ten už to zabil úplně, ale vzhledem k tomu, že nechci spoilerovat, tak vám víc neprozradím. 
Chlap snů disponuje hromadou nedostatků, nad kterou budete pouze nechápavě kroutit hlavou. A díky nesympatické hlavní hrdince to nemůžu označit ani za odpočinkové čtení, protože vás Penelope bude pravděpodobně po celou dobu čtení vytáčet. 
Abych pravdu řekla, ještě nikdy se mi nestalo, že bych na knize nenašla jedinou věc, co by se mi líbila. No... všechno musí být jednou poprvé. 
 
Chlap snů je nereálný příběh o tom, jak se lehce labilní buranka vnutí bohatému chlapovi do bytu a prostě si usmyslí, že ho svede. Za mě je to nepovedený příběh plný trapných pokusů o humor a neustále se opakujících slov. Ale sto lidí, sto chutí. Někomu jinému Chlap snů třeba sedne více. 

HODNOCENÍ

Kniha: 0/5

Obálka: 3/5

2 komentáře:

  1. Ty jo, tak to jsi mě překvapila. Ale u čtení recenze jsem se pobavila. :D
    Také jsem knihu měla v plánu, ale teď nevím... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já byla taky překvapená 😁 protože podle komentářů jsem měla pocit, že jsem četla úplně jinou knihu, než ostatní 😁

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)