pátek 14. srpna 2015

RC recenze: After - Polibek

After 1: Polibek (After, #1)After (After, #1)Autor: Anna Todd
Počet stran: 528
Série: After
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Yoli

Rok vydání ČR: 2015
Netušila jsem, že budu řešit tolik spíš osobních než studijních záležitostí. Netušila jsem, že výběr volitelných předmětů pro první semestr se mi po pár měsících bude zdát jako trivialita. Byla jsem naivní, a v mnoha směrech pořád jsem. Ale nemohla jsem tušit, co mě čeká. Seznámení s mou spolubydlící na koleji bylo intenzivní a zpočátku rozpačité, a seznámení s její divokou partou ještě víc. Tolik se lišili od všech lidí, které jsem znala, a mě jejich zjev tak děsil, tolik mě mátlo jejich naprosté ignorování okolí. Rychle jsem se ale stala součástí jejich šílenství a libovala si v něm... 
A tehdy se mi do srdce vplížil on. 




Recenze psaná pro kulturní portál www.kukatko.cz



HODNOCENÍ

Kniha: ♥ ♥   

Obálka: ♥ ♥   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)