čtvrtek 31. prosince 2015

Knižní výzva na rok 2016

A je to tu zase. Knižní výzva pořádaná Ells, na kterou jsem se strašně těšila. Během minulého roku jsem se totiž dozvěděla, že mě baví sepisovat si knihy, které jsem přečetla, takže letos do toho jdu s chutí znovu.







Letos do toho jdu s jednou změnou, a to, Marťa se tentokrát z časových důvodů nezúčastní, takže se s výzvou budu muset poprat sama. Logicky by to znamenalo, že si uberu výsledné číslo, ale ne, já jdu proti logice a číslo navýším. Abych pravdu řekla, měla jsem docela problém vybrat si konečný počet. Původně jsem uvažovala nad 150, ale pak se mi zalíbila ikonka 160, která je opravdu povedená...
V dlouhém rozhodování mi pomohlo to, že 160 bych nejspíš nedala a 140 má hezčí ikonku než 150, takže nakonec vyhrálo číslo 140. Tak držte palce, aby se mi to podařilo splnit.


A jakou výzvu si dáváte vy? 

8 komentářů:

  1. Ty jsi fakt mašina, určitě to zvládneš ;) Každopádně budu tvůj postup moc ráda sledovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Snad jo, letos jsem to málem na tu 140 dotáhla a to jsem se nesnažila :D Děkuji, já ten tvůj taky :D

      Vymazat
  2. Woow, 140 knih je opravdu dost, já do toho také jdu, ale myslím, že stihnu tak 80 knih. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že 140 bude fuška :D Přeji, ať svůj cíl splníš :D

      Vymazat
  3. Tak to ti opravdu držím palce, to je pořádná výzva :) Tenhle rok jsem stihla 60 knih, tak příští rok zkusím 70 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Také držím palce, ať svoji výzvu splníš :D

      Vymazat
  4. Wau to je poriadne veľa kníh, samozrejme budem však držať palce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, jestli to vůbec dám :D. Děkuji, já tobě v tvé výzvě také :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)