pondělí 1. května 2017

Knižní shrnutí - duben 2017

Od května bych se ráda na plno vrátila k blogování (i když netuším, jak mi to půjde skloubit se státnicemi), takže se zase budu snažit číst o sto šest a stejně tak i psát články. Tak držte palce, aby se to povedlo.
A začneme ničím jiným, než shrnutím předchozího měsíce. 

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1 096

Nejčtenější nakladatelství: Fantom Print, Cosmopolis, CooBoo



Autor měsíce: Jesus B. Vilches, za to, jakým originálním způsobem dokázal sepsat svoji knihu.

Kniha měsíce: Stejně jako v předchozí kategorii i tady vítězí Kodex Apokalypsy, zejména díky jejímu neobvyklému zpracování a skvělým kresbám.

Mužská postava měsíce: Tentokrát mi nikdo nepadl do oka, ale někdo vyhrát musí, takže volím... dá se Oceán považovat za mužskou postavu?

Ženská postava měsíce: Ani tady mě nikdo vyloženě neuhranul, ale vyberu Luz z Kodexu Apokalypsy, která sice nebyla dvakrát sympatická, ale výrazná byla dostatečně.

Záporák měsíce: Tady volím vraha z Dívky v ledu, ale neprozradím jeho/její jméno.

Pár měsíce: Párem měsíce volím Kahlen a Oceán, i když to nebyl tak úplně pár, ale líbil se mi vztah mezi nimi.

Překvapení měsíce: Kodex Apokalypsy. Budu se opakovat, ale velmi mě překvapilo zpracování příběhu.

Zklamání měsíce: Jednoznačně Siréna. Od téhle knihy jsem čekala hodně, ale bohužel jsem nedostala téměř nic.

Nejhezčí obálka měsíce: Opět vítězí Siréna. Obálky knih od K. Cass jsou vážně neskutečné.

Nejhorší obálka měsíce: Sice není škaredá, ale z uvedených třech obálek se mi líbí nejméně. Dívka v ledu.

Nejsympatičtější postava měsíce: Žádného vyloženě sympaťáka jsem tento měsíc v knihách nepotkala.

Nejotravnější postava měsíce: Kahlen. Já nevím proč, ale to její neustále fňukání mi neskutečně lezlo na nervy.

2 komentáře:

Za každý váš komentář děkujeme :)