sobota 27. října 2018

Rozbalovačka (105)

Dorazil mi další knížka, na kterou jsem upřímně zvědavá. Jedná se o knihu z nakladatelství Slovart.

Stálo to za to!

Jedná se o knížku, která má na Databázi knih poměrně vysoké hodnocení, takže jsem zvědavá, jak se bude líbit mně. Od téhle autorky jsem četla pouze Adaptaci, kterou jsem (pokud si dobře vzpomínám) označovala jako takový průměr.
Každopádně teď se jedná o jiný žánr, tak schválně, zda mě mile překvapí.

10 komentářů:

  1. Pěkný přírůstek :) Knížku neznám a od autorky jsem zatím nic nečetla, tak si ráda počkám na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já jsem na knížku upřímně zvědavá, tak snad nezklame :)

      Vymazat
  2. Párkrát jsem na ni narazila. Jsem zvědavá, co na ni budeš říkat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je to novinka, knížku vidím poprvé. Jsem docela zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. od autorky jsem cetla zatim jen Adaptaci a vubec by mi nevadilo, kdyby napsala zase neco v tom samem duchu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám za sebou pouze Adaptaci, tak jsem zvědavá na tohle :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)