neděle 1. září 2019

Knižní shrnutí - srpen 2019

Myslela jsem si, že přes prázdniny (i když už je nějaký ten pátek nemám) budu mít více volného času, ale nakonec mi přišlo, že tomu bylo právě naopak. Takže ještě, že už jsou prázdniny u konce a září snad bude lepší.
Za srpen jsem stihla pouze jednu knihu, takže shrnutí bude takové trošku očesané.

Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 400

Nejčtenější nakladatelství: Ocelot

Výsledek obrázku pro Strážce ztracených měst

Autor měsíce: ---

Kniha měsíce: ---

Mužská postava měsíce: Keefe. To je správný elf, kterého si určitě oblíbíte.

Ženská postava měsíce: Tady těžko říct, nikdo mi vyloženě nepadl do oka, ale někoho vybrat musím, takže asi Sophie. I když mi nebyla nijak zvlášť sympatická, tak se snažila.

Záporák měsíce: Tady vyhrává Bronte, protože být takhle plný nenávisti, to se jen tak nevidí.

Pár měsíce: Keefe a Sophie, z těch dvou by byl roztomilý pár.

Překvapení měsíce: ---

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: Iggy, toho jsem si oblíbila hned, i když v příběhu nehrál zase tak velkou roli.

Nejotravnější postava měsíce: Dex. Nezlobte se na mě, ale já ho prostě nemohla vystát za to jeho chování.

Jak se dařilo vám a jaké byly prázdniny? 

4 komentáře:

  1. Srpen byl na čtení poměrně chudý. Nějak mě pohltil život a na knihy jsem si málokdy vzpomněla, ačkoliv by bylo mnoho, co si přečíst. Za srpen jsem zvládla knížky dvě - Divotvůrce a Cestu do středu země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč :) Ale dvě jsou krásný výsledek :)

      Vymazat
  2. Já jsem docela spokojená. Za srpen jsem si přečetla dvě bichle a k tomu tři komiksy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nádherný výsledek :) Já se jednu dobu snažila komiksy číst, ale asi to není nic pro mě. Jediný, co mě zaujal byl Sochař :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)