sobota 7. září 2019

Měsíční chvástačka - srpen 2019

Další chvástačka je tu, sice v ní tentokrát není moc knížek, ale za to se jedná o skvělý kousek, navíc se jedná o knížku, kterou jsem dostala k narozeninám.





Protivníci

Za srpen jsem sice ukořistila pouze jednu knížku, ale to vůbec nevadí, protože se jedná o Protivníky! Jak už jistě víte (protože to neustále papouškuji dokola) Marissa Meyer je mojí velmi oblíbenou autorkou, od které bych s chutí přečetla snad všechno. Sice přiznávám, že Měsíční kroniky mě okouzlily o něco více, než Renegáti, ale přesto se na jejich pokračování neskutečně těším.

A co jste ukořistili vy? 

6 komentářů:

  1. bud rada, aspon usetris... :-D ja mit jednu knizku mesicne, tak uz nemam resty :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Na Protivníky se chystám. Renegáti se mi šíleně líbili, takže tohle je pro mě nutnost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Renegáti taky docela dost líbili, takže stejně jako u tebe, Protivníci byli nutnost a já se neskutečně těším, až se pustím do čtení :D

      Vymazat
  3. "Protivníci" mě hodně bavili, už se těším na pokračování!

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani neříkej, jinak přeskočím pořadí knih ke čtení, co jsem si určila a vrhnu se na ně rovnou :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)