čtvrtek 26. září 2019

Rozbalovačka (116)

Mám nové přírůstky v knihovně, na které jsem se hrozně moc těšila.







Podlý král

Jako první tu máme knížku Podlý král. Přiznám se, že pokaždé, když jsem četla něco od Holly Black, byla jsem mírně v rozpacích, protože jsem nikdy nedokázala pochopit, co se všem na jejích knihách tolik líbí. A pak mi přišel do ruky Krutý princ (první díl) a já byla mile překvapená. Proto doufám, že Podlý král mě nezklame.

Šamanova pomsta

Druhou knihou, která se v balíčku ukrývala, je Šamanova pomsta. Již 6. díl povedené série Cesta šamana. Předchozí díl skončil hodně zajímavě, proto jsem zvědavá na pokračování. A jelikož má tahle série určité kouzlo, které nedovolí, aby byl čtenář z knihy zklamaný, vůbec se jí neobávám a věřím, že se mi bude líbit.

Znáte je?  

6 komentářů:

  1. Podlý král má naprosto úžasnou obálku. Sérii si prostě musím přečíst. :) Doufám, že si knihy užiješ. Budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ta obálka je božská. A ani příběh nezklamal, už jsem to stihla přelouskat a rozhodně doporčuji :D Recenze budou snad brzy :)

      Vymazat
  2. Obě knihy znám, ale žádnou z nich jsem nečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám Podlého krále za sebou a mohu ho doporučit, teď se jdu pustit do Šamanovy pomsty :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)