úterý 8. prosince 2020

Knižní shrnutí - listopad 2020

Minulý měsíc se mi ve čtení docela dařilo. Vybrala jsem si celkem povedené kousky, které mě bavily. 


Počet přečtených knih: 6

Celkový počet přečtených stránek: 2 405

Nejčtenější nakladatelství: Cosmopolis
  
   

Autor měsíce: Ruta Sepetys. Tahle autorka dokáže perfektně přenášet atmosféru na čtenáře. Také jsem ji před pár lety měla možnost potkat osobně a musím říct, že je to vážně skvělá osobnost. 

Kniha měsíce: V této kategorii je výběr poněkud složitější. Na každé knížce jsem našla nějakou mouchu, ale asi vyberu Aplikaci lásky, protože u ní jsem si opravdu odpočinula. Jednoduchý příběh, u kterého se opravdu dalo vypnout. 

Mužská postava měsíce: Andrius z V šedých tónech. Ne vždy totiž byl jen v kladném světle, ale stejně neustále pomáhal ostatním. 

Ženská postava měsíce: Linina matka z V šedých tónech. To, že dokázala být hodná, odpouštěla všem okolo i po tom, čím vším si prošla, je prostě obdivuhodné. 

Záporák měsíce: Ivanov z V šedých tónech. To je postava, kterou budete nenávidět. 

Pár měsíce: Pipa a Ravi z Návodu na vraždu pro hodné holky. Ti dva tvoří parádní detektivní duo.   

Překvapení měsíce: Rozhodně Aplikace lásky. Já úplně na romantické knížky nejsem, ale tohle se mi líbilo. 

Zklamání měsíce: Překvapivě to bude V šedých tónech. Kniha to nebyla vůbec špatná, ale čekala jsem, že se mi bude líbit víc. Jako první jsem četla Sůl moře, od které jsem se nemohla odtrhnout, ale V šedých tónech mi vůbec nedělalo problém odložit. Ale i přesto jsem si knihu fakt užila. 

Nejhezčí obálka měsíce: Nyxia. Ta obálka je prostě zajímavá.

Nejhorší obálka měsíce: Asi Růže z Jericha, hrozně mě totiž ruší ta zlatohnědá barva.

Nejsympatičtější postava měsíce: Linina matka. Tu si prostě nešlo neoblíbit. 

Nejotravnější postava měsíce: Lina z V šedých tónech. Chápu, že to vůbec neměla jednoduché, ale byla mi hrozně nesympatická a ve většině případů mi lezla na nervy. 

Jak se dařilo ve čtení vám? 

6 komentářů:

  1. Hrozně ráda čtu tvoje měsíční shrnutí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nyxii bych si hodně ráda chtěla přečíst, ale až dočtu alespoň jednu rozečtenou sérii! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Nyxii slyšela samou chválu, tak jsem se bála přehnaných nároků, ale nakonec jsem byla s knihou celkem spokojená :D

      Vymazat
  3. Tak to je moc pěkné číslo. Je vidět, žes měla plodný měsíc. :)
    Ze zmíněných jsem četla Návod na vraždu... a byla jsem z něj nadšená. Plus kniha V šedých tónech mě láká už řadu let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že už by to zase jednou chtělo :D
      Návod na vraždu... i V šedých tónech byly fajn knihy :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)