pondělí 14. prosince 2020

Vánoční knižní hra (5)

To, že nestíhám se pomalu stává tradicí. Ale dnešní hádanka je zde!

Opáčko, které se bude vyskytovat v každém článku pro nově příchozí: 

A o co, že to vlastně jde? 

Na serialzone.cz se každoročně těším na jejich adventní kalendář, kde se pomocí obrázku hádá název. Trošku mě zamrzelo, že jsem neobjevila nic podobného pro knížky. Takže už asi dokážete uhodnout výsledek - ano, rozhodla jsem se pokusit o něco podobného. Snad nebude vadit, že jsem si jejich nápad půjčila. 

Pravidla
V podstatě nejsou žádná a budou se pravděpodobně řešit za pochodu. Pokusím se obrázky přidávat denně do 8 ráno. 

A teď už si konečně můžeme jít hrát: 

Pokud nevíte, označte nápovědu: 
Indicie č. 1 - Série americké autorky, která u nás má pouze 4 díly a vypadá to, že pokračování ani vydané nebude. Jedná se o paranormální thriller plný humoru. Vyšlo u nakladatelství Beta.

2 komentáře:

  1. První hrob napravo. :)
    Je škoda, že u nás nevyjdou další díly, přestože je to poměrně oblíbená série. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně :D To jsem si říkala taky, jednu dobu jsem ji už i začala číst :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)