čtvrtek 10. prosince 2020

Vánoční knižní hra (1)

 A je to tady, přesně 14 dní do Vánoc. A vzhledem k tomu, že se na blogu za poslední dobu neobjevila žádná nová rubrika nebo něco podobného, tak jsem si řekla, že je načase si začít hrát. 

Takže abychom si ukrátili čekání na Ježíška, zabavíme se knižní hrou :). 


A o co, že to vlastně jde? 

Na serialzone.cz se každoročně těším na jejich adventní kalendář, kde se pomocí obrázku hádá název. Trošku mě zamrzelo, že jsem neobjevila nic podobného pro knížky. Takže už asi dokážete uhodnout výsledek - ano, rozhodla jsem se pokusit o něco podobného. Snad nebude vadit, že jsem si jejich nápad půjčila. 

Pravidla
V podstatě nejsou žádná a budou se pravděpodobně řešit za pochodu. Pokusím se obrázky přidávat denně do 8 ráno. 
Ale mám pár otázek: 

1. Mám přidat nápovědu k obrázkům, kterou byste si mohli odkrýt, pokud nebudete vědět? 
2. Zatím mám předpoklad takový, že budete psát název knížky do komentářů, takže to znamená spoilery a někomu to třeba zkazí hádání. Takže kdyby někoho napadlo lepší řešení, klidně dejte vědět. 
3. Někde jsem na něco zapomněla nebo máte připomínku? 

A teď už si konečně můžeme jít hrát: 
První obrázek je podle mého názoru jeden z těch lehčích. Ale už nebudu zdržovat, jen přeji pěknou zábavu a úspěšné hádání :). 



2 komentáře:

  1. To je svkělý nápad. :) Určitě se zapojím (když budu vědět). Nějakou skrytou nápovědu bych určitě uvítala... :)
    Řekla bych, že tohle je: První stříbrná kniha snů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D U dalšího obrázku už nápověda je :)
      A máš to správně! :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)