pátek 2. července 2021

Knižní výzva 2021 - 20 knih

 Jsem tu s další přečtenou desítkou. Abych pravdu řekla, myslela jsem si, že to půjde rychleji... ale příští týden mám dovolenou, tak snad trošku pohnu :). 



11.
 Protivníci - Marissa Meyer - Kdo mě už nějaký ten pátek zná, tak ví, že na Marissu Meyer prostě nedám dopustit. A názor, že tahle autorka prostě umí psát, u mě převládá i po přečtení Protivníků. Řekla bych sice, že Renegáti byli o chlup lepší, ale stejně i Protivníky doporučuji k přečtení. 

12. Tyran - T. M. Frazier - Z pokračování knihy King jsem byla trošku zklamaná. Postavy mi moc nesedly a ani velké množství sprostých slov příběhu moc nepřidalo. Ve zkratce - King byl prostě lepší. Recenze ZDE

13. Supernova - Marissa Meyer - Tato autorka nezklamala ani s další knihou. Takže po přečtení celé série mohu prohlásit, že i celé Renegáty mohu s klidem doporučit. 

14.
 Prokletí Harrow Lake - Kat Ellis - No, co k téhle knize říct. Snad jen to, že jsem čekala mnohem víc. Zaujal mě popis - hororový young adult příběh... no, bát se u téhle knihy nebudete. Atmosféra je vykreslená celkem pěkně, ale jak říkám, strašidelné čtení v tom nehledejte. Prostě jde o takový průměr. Recenze ZDE

15. Shiny Broken Pieces - Dhonielle Clayton, Sona Charaipotra - A tohle bylo super počtení. První díl mě bavil o chloupek víc, protože už jsem věděla, co můžu čekat, ale přesto jsem s knihou hodně spokojená. Klidně bych si dala i další díl. Pokud máte rádi balet (tedy i pokud nemáte, protože já sama sebe mezi fanoušky baletu také neřadím), tak si prostě tuhle knihu musíte přečíst. Tady totiž teprve uvidíte, jak mohou být puberťáci zákeřní. 

16. Pojídačka hříchů - Megan Campisi
- Abych pravdu řekla, tak než jsem se do téhle knihy pustila, nevěděla jsem o ní vůbec nic a proto jsem po přečtení několika stránek nestačila zírat, co to vlastně čtu. Ale svým způsobem to bylo fakt dobré a zajímavé čtivo. Jde o drsný, surový historický příběh, který má rozhodně čím zaujmout. Takže pokud máte na nějakou takovou knihu chuť, tak i tuhle mohu doporučit. Recenze ZDE.

17. Strážce ztracených měst: Věčnoplamen - Shannon Messenger - Tak tohle byl zatím nejlepší díl série. Bavila jsem se od začátku do konce. Věčnoplamen je čtivý, plný akce a humoru, a i když se jedná o čtivo pro mladší čtenáře, tak i ti dospělí se budou skvěle bavit (testováno na několika dospělých subjektech). Recenze ZDE.

18. Město duchů - Victoria Schwab -
Od autorky jsem už sice pár knížek četla, ale nikdy to nebylo tak, že by mě vyloženě nadchla. A bohužel ani Město duchů nebylo tak úplně výjimkou. Jako ano, kniha se četla dobře a rychle, ale něco mi tam chybělo. Ale další díl si přečtu. 

19. Pátá vlna - Rick Yancey - Moje oblíbená, milovaná a hlavně již několikrát přečtená Pátá vlna. Budu se opakovat, ale tohle si prostě musíte přečíst. Na Pátou vlnu já prostě nedám dopustit, když jsem tuhle knihu četla poprvé někdy v roce 2015, tak jsem z ní byla hrozně unesená a je tomu tak i dodnes... Recenze ZDE.

20. Křídla - Aprilynne Pike - A poslední tu máme Křídla. Tak tahle kniha mi dala fakt zabrat. A to ne v dobrém slova smyslu. Celou sérii jsem si koupila snad někdy v době, kdy jsem s blogem začínala, no a to už pár let opravdu bude. A teprve teď jsem se rozhodla do série pustit... a víc zklamaná být nemůžu. Za celý první díl se téměř nic neděje a trochu čtivé to začíná být až v závěru knihy... Rozhodla jsem se pustit i do dalších dílů, tak snad se to postupem času zlepší, ale Křídla tedy rozhodně můj šálek kávy nebyly. 

A jak jste na tom vy s vaší výzvou? 

2 komentáře:

  1. Jsem na tom hodně podobně. A také jsem očekávala, že to půjde rychleji... bohužel nějak nic nestíhám. :)
    Užij si dovolenou a vyber si nějakou skvělou knihu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dovolená mi utekla ani nevím jak :D Příště to chce asi delší :D A samozřejmě jsem skoro nic nestihla :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)