sobota 4. prosince 2021

Knižní shrnutí - říjen 2021

Tak jsem si myslela, že jsem sem už shrnutí října přidávala... No a ono ne, takže napraveno.


Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 538

Nejčtenější nakladatelství: Fobos
  
  
 


Autor měsíce: Darcy Coates. Její knihy jsou neuvěřitelně čtivé, i když Hlasy v bouři je jedna z nejslabších, co jsem od ní četla. 

Kniha měsíce: Asi Kouzla rodu Thornů. Vůbec jsem nevěděla, co to jdu číst a čekalo mě příjemné překvapení. 

Mužská postava měsíce: Nathaniel Thorn. Naprosto skvělá postava, kterou si nejde neoblíbit. 

Ženská postava měsíce: Elizabeth z Kouzel rodu Thronů. Je sympatická, je statečná a umí to s mečem. Mám něco dodávat?  

Záporák měsíce: Matka z Hlasů v bouři nasadila laťku docela vysoko.  

Pár měsíce: Nathaniel a Elizabeth. Ti dva jsou prima dvojka.  

Překvapení měsíce: Jednoznačně Kouzla rodu Thornů. Nejen, že mě překvapilo, co jsem si to v knihovně zase vybrala, ale překvapilo mě i to, jak dobré to je. 

Zklamání měsíce: Hlasy v bouři. Od téhle knihy jsem čekala mnohem víc. Začátek je celkem utrpení, ale druhá polovina knihy to naštěstí vylepšila... Ale stejně, čekala jsem víc.  

Nejhezčí obálka měsíce: Kouzla rodu Thornů. 

Nejhorší obálka měsíce: Pozvaní. Na můj vkus je ta obálka až moc jednoduchá. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Silas z Kouzel rodu Thornů. Asi zatím nejsympatičtější démon, kterého jsem měla tu čest v knize potkat. 

Nejotravnější postava měsíce: Mel z Jak hacknout zlomené srdce. Wow, příšernější postavu jsem už dlouho nepotkala. Divím se, že s ní ve vztahu vůbec někdo vydržel... 

4 komentáře:

  1. Kouzla rodu Thronů už mám delší dobu chuť si přečíst a očividně půjde o zajímavý příběh. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho se určitě pusť, já byla mile překvapená 😁

      Vymazat
  2. No vidíš, mě se naopak obálka knhy Pozvaní líbí. Přijde děsivá a ten minimalismus jí sedí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě nepřijde děsivá vůbec 😁 za to Hlasy v bouři... jen málo co je děsivější, než panenka 😁

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)