čtvrtek 19. května 2022

RC recenze: Prázdné sliby

Autor: Lexi Ryan
Počet stran: 440
Série: Prázdné sliby
Díl v sérii: první
Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání ČR: 2021
"Chci zpátky svou sestru. Řekni mi, kam jsi ji odvedl. Prosím" 
"Co mi za tu informaci dáš?" 
Mám na jazyku slovo cokoli, jako kdybych kousla do kyselého ovoce. Chci vyplivnout, ale šotci všechno berou velmi doslovně. Mám dost rozumu, abych nenabízela víc, než mu můžu dát. "Pramen vlasů." 
"Á, ale já bych tvoje vlasy měl radši všechny." Natáhne ruku, ale spustí ji, než se mě dotkne. "Dala by se z nich udělat překrásná šála. Co zmůžu s pouhým pramenem?" 

Vílí dvory, lži a manipulace. Brie k smrti nesnáší víly, ale přesto se vydá do jejich světa, ve snaze zachránit svoji sestru. Podaří se jí to, aniž by sama spadla do vílích smyček? 


S Brie a její sestrou se osud nemazlil. Matka je opustila a Bree dělala všechno pro to, aby svoji sestru udržela naživu. Dokonce začne i krást. Ale ani to nestačí.
Když se jednoho dne Brie vrátí domů, zjistí, že její sestru prodali sadistickému králi dvora temných víl. A Brie je rozhodnutá udělat všechno pro to, aby svoji sestru dostala zpět. I předstírat lásku k samotnému vílímu princi světlého dvora, i přesto, že víly nenávidí a nechce s nimi mít nic společného.




Recenze je psaná pro Knihcentrum revue. Tímto jim mockrát děkuji za poskytnutí recenzního výtisku. Knihu můžete zakoupit v jejich e-shopu
Celou recenzi najdete ZDE. 


HODNOCENÍ

Kniha: 4/5

Obálka: 4,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)