čtvrtek 14. července 2022

RC recenze: Vše, co k tobě cítím

Alles was ich für dich fühleVše, co k tobě cítímAutor: Nora Welling
Počet stran: 304
Série: Pro tebe všechno
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Red

Rok vydání ČR: 2022
Mít zármutek není vada. Smím být smutný a naštvaný, ztratil jsem syna, zatraceně! Jindy se ale smím smát a být šťastný a hrdý na to, co dělám. Je to totiž tak: Ať už klopýtnu nebo upadnu, kolikrát chci, vždycky můžu zase vstát. 
Je to moje volba!

Sexy zaříkávač koní Damián si prochází tragédií. Psychiatričku Lindu zase pronásleduje minulost. Osud jejich cesty spojí. Dokáží se přes své problémy přenést a začít nový život? 

Damián - vyhlášený trenér koní - zrušil turné a vrátil se do Španělska ke své rodině. Zrovna totiž zjistil, že má devatenáctiletého syna, který spáchal sebevraždu. Damián se se svým zármutkem neumí vyrovnat a tak hledá útěchu u koní. 
Linda - psychiatrička Damiánova syna se viní z jeho smrti a navíc ji pronásleduje její vlastní minulost. Proto se rozhodne vyrazit do Španělska, aby našla Damiana a předala mu dopis, který napsal jeho syn. Podaří se těm dvěma najít společnou řeč a postavit se stínům minulosti? 


Tuto knihu jsem měla možnost si přečíst ještě před jejím vydáním. Těšila jsem se na ní v podstatě od doby, co jsem se dozvěděla, že má vyjít v češtině. A co na ní říkám teď, když jsem se konečně dočkala?  

Vše, co k tobě cítím je ideální letní čtení z prostředí Španělska, které ve vás rozdmíchá touhu cestovat. 
Tuto knihu ocení zejména milovníci zvířat, protože láska ke koním je zde moc hezky vykreslená. 
Autorka také do knihy zakomponovala španělštinu, což je příjemným zpestřením. 
Co se samotného příběhu týče, tak je vyprávěný z pohledů obou hlavních postav - Damiána i Lindy. Velkým kladem je, že jsou oba starší, než většinou protagonisté v romantických knihách bývají. Takže zapomeňte na puberťáky a vysokoškoláky a připravte se na třicátníky. 
Ale bohužel, ani přes tuto vítanou změnu  jsem si nedokázala k postavám najít cestu. Autorka se sice snažila vylíčit důvody jejich chování, ale mně to stejně nesedlo. Ale to už zacházím moc do subjektivních pocitů. 
Vše, co k tobě cítím je spíše průměrná romanťárna s pomalejším rozjezdem, která se během lusknutí prstu změní ve velkou lásku. Uvítala bych větší zapracování na samotné dynamice příběhu, protože takhle místy působí vztah hlavních hrdinů nepřirozeně a spíše násilně, aby je už autorka měla spolu a mohla jejich vztah dále rozvíjet. Také na chemii mezi nimi mohla více zapracovat, hlavně v počátku příběhu, protože jsem neměla pocit, že by k sobě tak úplně pasovali a že by po sobě tak toužili, jak se nám autorka snaží namluvit. 
Ale i přes ty drobné nedostatky se kniha čte poměrně dobře. Rozhodně na vás z ní bude sálat letní atmosféra a prostředí Španělska vás uhrane. Takže pokud hledáte nějakou tu oddechovou jednohubku s letní tématikou, tak tady rozhodně nesáhnete vedle. 

Spíše průměrná romantická knížka, která sice má svoje mouchy, ale dobře se čte. Navíc z ní doslova dýchá letní atmosféra a je jako dělaná pro milovníky zvířat a Španělska. Takže ve výsledku je to ideální jednohubka aktuálně ke čtení. 

Za poskytnutí recenzního výtisku mnohokrát děkuji knihkupectví Knihám Dobrovský
Knihu můžete zakoupit v jejich e-shopu.

HODNOCENÍ

Kniha: 3/5

Obálka: 3,5/5

2 komentáře:

  1. Pěkně napsáno. :) Já mám knihu domluvenou v rámci jedné knižní štafety a očekávání odpovídají tomu, co píšeš ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😁 tak to přeji, aby se ti líbila, je to fajn oddechovka

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)