úterý 3. listopadu 2015

CooBoo Read-a-thon 2015 - výsledek

Jak víte, holky z MaKa se opět zhostily pořádaní "kubulínského" read-a-thonu. Stejně jako loni, jsem se zúčastnila i letos. A jestli vás zajímá, jak jsem dopadla, tak tady jsou mé výsledky.


Připravila jsem si pěknou hromádku knih, do kterých jsem se chtěla pustit. Přesněji řečeno, byly to tyhle:

Pandemonium - Lauren Oliver - 304 stránek
Rekviem - Lauren Oliver - 391 stránek
Planoucí hvězda - Moira Young - 336 stránek
Svůdné zlo - Wendy Higgins - 413 stránek
Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi - 287 stránek
Mezi dvěma světy - Scott Westerfeld - 488 stránek
Espressologie - Kristina Springer - 192 stránek





Za cíl jsem si dala přečíst aspoň čtyři knihy, během celého týdne. A denně jsem chtěla zvládnout minimálně sto stránek...

A takhle to nakonec dopadlo:

Pondělí 26.10. 
Pondělí nezačalo zrovna nejlépe, jelikož jsem ještě dočítala Vyvolenou Bohy, kde mi zbývalo přes půlku knihy. Pořádně jsem se do toho opřela a zvládla ji, ale to se do read-a-thonu nepočítá... Ale kolem sedmé hodiny večer mohl můj read-a-thon oficiálně odstartovat a já se konečně mohla pustit do jedné z CooBoo knih. Vybrala jsem si Pandemonium a zvládla z ní přesně 101 stránek.

Úterý 27.10. 
V úterý jsem se vrhla na dočítání Pandemonia a k večeru jsem ho zvládla. A ten konec! Nevím, co bych dělala kdybych to četla v době vydání, protože čekání na další díl by mě nejspíš zabilo... ale to jsem se odklonila od tématu, takže za úterek si připočítávám 203 stránek.

Středa 28.10.
Ve středu jsem se plná očekávání vrhla na Rekviem, ale opět se projevil ten můj zásek, kdy prostě nejsem schopná číst dva díly ze stejné série za sebou, takže jsem to vzdala a sáhla po Planoucí hvězdě... Takže za středu mám na kontě dalších 150 přečtených stránek. (O těch dvou stránkách z Rekviem se radši ani nebudu zmiňovat)

Čtvrtek 29.10.
Ve čtvrtek jsem jela na 12h do školy. Tak a teď si vám postěžuji. Vlak měl půl hodinové zpoždění, z čehož jsem opravdu nebyla nadšená, ale na druhou stranu jsem si říkala, že nejspíš bude zpožděný i ten, kterým jsem chtěla jet domů, což by mi přišlo vhod, protože jsem ve škole měla končit 10 minut před odjezdem vlaku, přičemž cesta MHD mi trvá zhruba 15 min. Kvůli tomu vlaku jsem odešla ještě o 5 min. dříve z hodiny a vesele si jela na nádraží. A jak jsem byla naštvaná, když jsem dorazila na nádraží v 15:02 a zjistila, že můj vlak už je fuč (i když měl odjezd 15:01) s tím, že nečekal na protijedoucí vlak, protože na něj bude čekat v příští stanici... Takže mi nezbývalo nic jiného, než hodinu čekat na další, který už samozřejmě zpoždění měl a navíc jsem si ani nemohla číst, protože na nádraží byl hrozný hluk a já se nemohla soustředit. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem přečetla pouhých 100 stránek z Planoucí hvězdy.

Pátek 30.10.
Ale v pátek jsem si oproti čtvrtku zlepšila chuť. Byla jsem pevně odhodlaná dočíst Planoucí hvězdu, a to se mi i povedlo, takže zbývajících 77 stránek bylo pokořeno. Potom jsem se pustila do Espressologie, která se četla kupodivu velmi rychle, i když dějově byla poněkud slabá. Ale hrdě oznamuji, že jsem pokořila všech 192 stránek. A před spaním jsem se ještě pustila do knihy Mezi dvěma světy, která má mimochodem úžasnou obálku. Z té jsem stihla 48 stránek, takže za pátek je mé celkové číslo 317.

Sobota 31.10.
V sobotu jsem se flákala a přečetla pouhých 100 stránek z Mezi dvěma světy. Jinak jsem převážně svoji pozornost věnovala seriálům.

Neděle 1.11.
A v neděli nastal čas dodělávání úkolu, který jsem měla v pondělí odevzdat, takže jsem se čtení mohla věnovat pouze okrajově... Tedy, tak by to mělo být, ale mě to nebavilo, tak vždy, když jsem se začala nudit, sáhla jsem po rozečtené knize, takže nakonec je můj výsledek 229 stránek.

Celkem jsem přečetla přesně 1200 stránek, tedy, pokud umím počítat. A mým cílem bylo přečíst každý den alespoň 100 stránek, což se mi podařilo. A druhý cíl byl přečíst minimálně čtyři knihy, kde se mi to už splnit nepodařilo, ale jenom o kousek, takže jsem s read-a-thonem spokojená.

Se svými výsledky jsem spokojená, jak jste si vedli vy?  

6 komentářů:

  1. Jsi lepší než já (ostatně to jsem taky čekala :D), ale zase ne o tolik, takže jsem si nakonec asi fakt nevedla tak špatně :) A to znám! Na školu se vybodnout a radši číst :D
    Jinak to s těmi vlaky ti nezávidím, já to totálně nesnáším a vždycky mě může chytit prckem, když jsou taková šílená zpoždění :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale jak říkáš, není to zase o tolik :D Však to je nejlepší, škola počká :D Ale na druhou stranu jsem pak ten úkol dělala skoro celý den :D
      O vlaku mi radši ani nemluv, to co se mi stalo ve čtvrtek je nic oproti tomu, co se mi stalo teď v pondělí... někdo skočil pod vlak, tak jsem se nemohla dostat domů...

      Vymazat
  2. Páni, super počet strán, určite úspech, takže gratulujem! Knihy vyzerajú pútavo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No o sobě ani nemluvím.Už asi 14 dní mám čtecí krizi a vůbec na čtení chuť nemám :(
    Jinak si toho zvládla tedy hodně ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase čtecí krizi teď :D Posledních asi sto stránek z Mezi dvěma světy čtu už asi týden... je to děs :D
      Jo, to jo, ale tenhle měsíc toho bude nejspíš podstatně méně :(

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)