pátek 27. listopadu 2015

Rozbalovačka (34)

Včera mi dorazil další balíček, ze kterého mám radost ještě teď.




Balíček byl pěkné zabalený (ke knížce jsem dostala ohromné množství bublinkové folie). 

 

A tady už je Pátá vlna. Četla jsem ji už zhruba před rokem a byla jsem z ní opravdu nadšená, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit teď. Každopádně se neskutečně těším, až se do ní pustím, protože příští měsíc vychází druhý díl a tuším, že v lednu jde Pátá vlna do kin, ani jednu z těchto událostí si nechci nechat ujít, takže připomenutí prvního dílu rozhodně není na škodu. 

Četli jste Pátou vlnu? Také se na ní chystáte do kina?

14 komentářů:

  1. Ja se tesim na film, az nedavno jsem zjistila, ze ma knizni predlohu, takze si ji chci urco sehnat :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na film těším právě od doby, co jsem si tuhle knihu přečetla poprvé :D Určitě si ji sežeň, je to bezvadné čtení :D

      Vymazat
  2. Nikdy jsme o ní neslyšela. Vypadá to na thriller..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neslyšela jsi o Páté vlně? To o hodně přicházíš... spíš je to sci-fi (kvůli mimozemšťanům) a dystopie (svět je v troskách - lidstvo vymírá).

      Vymazat
  3. Vůbec neznám, ale mrknu se po ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to, že nikdo nezná tenhle skvost? :D Rozhodně se po ní mrkni, já tuhle knihu naprosto zbožňuji :D

      Vymazat
  4. Taky knihu neznám, ale vypadá zajímavě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně po ní mrkni, tuhle knihu můžu jenom doporučit :)

      Vymazat
  5. O knihe som už veľa počula, takže prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych se ke knize mohla konečně dokopat :/
    Jestli jde do kin,tak je to pro mě samozřejmost,protože ten námět mě hodně zaujal :)
    Přeji příjemné čtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodě se ke knize dokopej :D je velká pravděpodobnost, že nebudeš litovat :D
      Já už se hrozně na film těším, tak snad nezklame :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  7. Mam asi tyden doma. Ne ze bych se do ni nejak hrnula. :D Moc me odrazuje skutecnost, ze to napsal chlap, i kdyz tobe se kdsysi (mozna i ted?) libila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že to napsal chlap vůbec ničemu nevadí :D Radím neváhej a přečti si ji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)