sobota 2. února 2019

Knižní shrnutí - leden 2019

První měsíc v novém roce je za námi, takže je nejvyšší čas zhodnotit, jak se mi ve čtení dařilo. A abych pravdu řekla, jsem docela spokojená.


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1 409

Nejčtenější nakladatelství: Baronet



Autor měsíce: Tentokrát je to těžké vybrat, jelikož mě žádná z knih vyloženě neokouzlila. Ale stojím si za svým názorem, že M. Meyer je bezvadná spisovatelka, proto vyberu ji.

Kniha měsíce: Zde to je stejný případ jako v předchozí kategorii, tak úplně nevím, koho vybrat. Ale asi vyhraje Iko.

Mužská postava měsíce: Hm, i když se tam sice jenom mihl, stejně vyberu Vlka z knihy Iko.

Ženská postava měsíce: Zde je to celkem jasné, Iko z knihy Iko. Ona je prostě bezvadná.

Záporák měsíce: Přiznávám, že jsem v lednu na pořádného záporáka nenarazila, ale někdo vyhrát musí, takže volím záporáka z Paláce lží, ale nemůžu prozradit, kdo jím je, kvůli spoilerům.

Pár měsíce: Sice v knize nehrají moc velkou roli, ale vyberu Scarlet a Vlka.

Překvapení měsíce: V lednu se žádné překvapení nekonalo, ale asi vyberu Prokletého prince, přeci jenom jsem neskončila prvním dílem.

Zklamání měsíce: Nestává se to často, ale tentokrát bylo těch zklamání více. Ale tím největším byl Běh o život, vůbec mě to nebavilo.

Nejhezčí obálka měsíce: Asi Iko, ta obálka se mi dost líbí.

Nejhorší obálka měsíce: Zde asi budu muset vybrat Ten, kdo stojí v koutě. Většinu knih vybírám právě podle obálky a zrovna po téhle bych nesáhla.

Nejsympatičtější postava měsíce: Vlk z Iko. Já tu postavu mám prostě ráda.

Nejotravnější postava měsíce: Teď mě asi hodně lidí bude chtít ukamenovat, ale vybírám Charlieho z Ten, kdo stojí v koutě. On mi prostě vůbec nesedl.

Jak se dařilo minulý měsíc vám? 

6 komentářů:

  1. Jakožto musím souhlasit, že v Měsíčních kronikách je jako pár nejlepší Scarlet a Vlk. Ti jsou spolu opravdu úžasní. :3
    Prokletého prince bych jednou chtěla zkusit. A zatím nemám na něj vysoká očekávání. Tak uvidím, jaké to bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Scarlet a Vlka zbožňuji :) ale musím říct, že vybrat nejoblíbenější pár v Měsíčních kronikách bylo opravdu těžké :D.
      Já to brala jako odpočinkové čtení, jsem zvědavá, jestli se dokopu k dalším dílům :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)