pondělí 4. února 2019

Rozbalovačka (110)

Dorazil mi velký balíček - a to objednávka z Knihcentra. Co všechno se v něm ukrývalo?


Iko


Iko - komiks z prostředí Měsíčních kronik. Přiznám se, že na komiksy moc nejsem a trošku se to projevilo i zde. Nebyla to špatná kniha, ale klasickým Měsíčním kronikám dávám přednost.

Hvězdy nad hlavou

Další knihou, která mi dorazila jsou Hvězdy nad hlavou. Měsíční kroniky naprosto zbožňuji, takže usilovně pracuji na tom, abych doma měla celou sérii. A vlastně, teď už ji mám komplet.

Stopy v krvi

Další knihou jsou Stopy v krvi. Na tuhle knihu se hrozně moc těším, jelikož již mám přečtený druhý díl této série a naprosto mě uchvátil, tak doufám, že první díl bude stejně tak dobrý.

Warcross

Pak tu máme Warcross. Další kniha, na kterou jsem hodně zvědavá. Navíc příběhy Marie Lu se mi docela líbí, tak snad ani tohle nebude výjimkou.

Tajemství Temného hvozdu

Pak mi dorazilo Tajemství temného hvozdu. Tuhle sérii si opravdu nesmíte nechat ujít. Mě již od prvního dílu dost okouzlila. Sice se hlavní hrdina moc nenadře, ale autorovo vyprávění je naprosto strhující.

Gemina

Pak tu mám Geminu. První díl jsem přelouskala během jediného dne a byla jsem příjemně překvapená. Netradiční zpracování knihy jí dodává určité kouzlo, takže nad těmi drobnými nedostatky v knize přimhouříte oči.
I když musím říct, že Geminy se trošku obávám, protože jsem zaslechla názory, že je to to samé, co jednička a přeci jenom, již ohraný příběh se čte o něco hůř.

Ztracené království

A poslední knihou z balíčku bylo pokračování Koruny tří. První díl jsem četla již před nějakým časem a docela dost se mi líbil, takže se chystám na re-reading jedničky, a pak mám v plánu sfouknout pokračování.

Znáte tyhle knihu? 

8 komentářů:

  1. Hvězdy nad hlavou jsem četla, a že jsem je četla hned brzy po Měsíčních kronikách, tak mi bohužel přišly slabší. Být mezi tím větší prodleva, tak věřím, že by se mi líbily více. :/
    Jinak Iko mám v plánu si přečíst, ať též mám Měsíční kroniky komplet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám Měsíční kroniky už dávno za sebou a Iko jsem četla nedávno, ale prostě těm komiksům nedám tolik no... Tak doufám, že se k Iko dostaneš a bude se ti líbit :)

      Vymazat
  2. Přeju ať se knihy líbí. :) (jsem ráda, žes mi připomněla, že musím konečně dočíst Měsíční kroniky. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad budou :D Určitě je dočti, jsou bezvadné :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mně se první díl dost líbil, tak jsem také hodně zvědavá :D

      Vymazat
  4. Samé krásky. Což mi připomíná, jak moc se těším na další díl po Gemině :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já také, a to jsem ještě Geminu ani nečetla :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)