čtvrtek 4. listopadu 2021

Knižní shrnutí - září 2021

 

Opět nestíhám, ale mám v plánu se tento měsíc polepšit a přispívat pravidelně. Tak snad to vyjde. Ale dnes už tu mám shrnutí za září. 


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1 622

Nejčtenější nakladatelství: Leda
  
 

 
  

Autor měsíce: Asi Katherine Arden, i když přiznávám, že Darcy Coates nasadila taky laťku vysoko.

Kniha měsíce: Kořist. Tuhle knihu jsem přelouskala během jediného dne a neustále ji všem doporučuji. 

Mužská postava měsíce: Stejně jako minulý měsíc, i teď vyhrává Mrazík z Trilogie zimní noci. Je to prostě parádní postava. 

Ženská postava měsíce: Opět Vasja z Trilogie zimní noci. I když opravdu by někdy zasloužila pár facek, ale nakonec všechno urovnala, takže jsem s ní byla spokojená. 

Záporák měsíce: Vrah z Kořisti. Musím uznat, že to měl dost dobře vymyšlené.  

Pár měsíce: Mrazík a Vasja z Trilogie zimní noci. Opět začínám mít pocit, že se začínám lehce opakovat, jako v minulém shrnutí. 

Překvapení měsíce: Kořist. Knihy Darcy Coates se většinou lehce čtou, ale nikdy jsem u nich neměla wow efekt. Až u Kořisti. Rozhodně ji doporučuji k přečtení.

Zklamání měsíce: Ulejváci. Od knihy jsem čekala úplně něco jiného, než jsem dostala. A výsledek mě moc neohromil.

Nejhezčí obálka měsíce: Zima čarodějnice. Celá série má moc povedené obálky.

Nejhorší obálka měsíce: Ulejváci. Stejně jako příběh, ani ta obálka mě moc neokouzlila.

Nejsympatičtější postava měsíce: Opět Slavík. To bylo neskutečné zvíře.

Nejotravnější postava měsíce: Jess z Ulejváků. Přesně takový typ lidí nemám moc ráda, co se nechají strašně snadno ovlivnit.

6 komentářů:

  1. Ani já nestíhám, z toho si nic nedělej. :) Tak přeju ať je tenhle měsíc lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zatím se snažím, tak uvidíme, jak to půjde :D

      Vymazat
  2. Pekné kousky jsi přečetla. Mě velice láká Kořist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kořist si rozhodně přečti, za mě je to nejlepší kniha autorky :D.

      Vymazat
  3. Annu mám ve dvou vydání. Nejhezčí je vydání, které ilustruje Ivona Knechtlová od Albatrosu.

    OdpovědětVymazat
  4. Pět je dobrý :-) Já přečetla za září bohužel jen dvě :(

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)