čtvrtek 2. dubna 2015

Měsíční chvástačka - Březen 2015

Březen je za námi a my s Marťou se už těšíme, až se vám budeme moct pochlubit s našimi novými přírůstky. Mně se podařilo ukořistit 10 knížek a Marťa nashromáždila 3. 







A co že jsme to za minulý měsíc ukořistily?


Série Věk X od R. Mead, po té jsem už nějaký ten pátek toužila, proto jsem to už nevydržela a udělala si radost. 


Na tuhle sérii jsem slyšela hodně chvály, takže když jsem ji viděla v Levných knihám, musela jsem si ji odnést domů. jen škoda, že mi chybí třetí díl. 


A tyhle dvě knihy vlastně ani nevím, proč jsem je koupila, ale snad budou stát za to. 


A na závěr recenzní výtisky od nakladatelství Fragment, za které moc děkuji. 


A teď jsem na řadě já :D.
Pořídila jsem si sice jen 3 knihy, ale při mém tempu čtení je to až moc.


První knihu, kterou vám představím je Destrukční deník. Není to sice kniha na čtení, ale stejně se s ní chci pochlubit :D. Už jsem začala plnit, tak snad brzy přijdu s 1. článkem.


Další kniha, kterou jsem si pořídila, se jmenuje Ledová kletba. Přečetla jsem jen kousek v autobuse a zatím vypadá docela zajímavě. Snad se to nezmění.


A posledním přírůstkem do mé knihovny je Omega. Sci-fi mě opravdu baví. Obzvlášť, když je spojené s cestováním vesmírem. Tak jsem na to moc zvědavá.


Tak to jsou naše přírůstky. A co ty vaše?

10 komentářů:

  1. Dokonalé přírůstky :) Nejvíc závidím Věk X od R. Mead, na tuhle sérii se taky chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším až si ji konečně přečtu, jenom si na ní zatím nějak neumím najít čas :D

      Vymazat
  2. Dneska jedeme do Levných knih, takže doufám, že si odtamtud taky něco pěkného odnesu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se poslední dobou stává, že si tam nic nevyberu, protože všechno co chci, už doma mám :D Ale přeji pěkný nákup :D

      Vymazat
  3. Tak to vám pribudli pekné knižky :) Som zvedavá na prvý článok s Deštrukčným denníkom a kniha Ledová kletba ma zaujala...idem si o nej zistiť viac :) Tak príjemné čítanie vám prajem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné nové knihy :-) Hon mám doma již pár měsíců ale ještě jsem se k němu bohužel nedostala, avšak když už vychází poslední díl, musím ho ryche přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme :D I pro mě byl poslední díl motivací, abych si ho konečně přečetla :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)