čtvrtek 10. září 2020

Měsíční chvástačka - prosinec 2019

Když ten čas tak strašně letí, řekla jsem si, že je zase nejvyšší čas dohnat nějaké ty resty, co se chvástaček týče. No a ocitla jsem se v roce loňském, takže jsem ve skluzu víc, než jsem čekala :). Ale dost vykecávání, pro dnešek vám představím, co všechno jsem ukořistila v prosinci, a je toho hodně. 





Obsidio

Jako první tu máme Obsidio. Z předchozích dílů jsem byla nadšená, takže se rozhodně těším, až se pustím do tohoto.

Žár

Další v pořadí je Žár, který jsem už stihla přelouskat. Musím říct, že se mi nelíbilo zakončení celé série a ve výsledku nejvíc se mi líbil asi první díl, ale i přesto si možná někdy časem dám re-reading.

Děti krve a kostí

Když jsem si vybírala, které knihy si objednám, tak vlastně ani nevím proč jsem vybrala i Děti krve a kostí. Možná to bylo tím, že sázím na nakladatelství, protože knihy od Hostu mě málokdy zklamou. Tak snad ani tato kniha nebude výjimkou.

Město lží

Pak tu máme Město lží. Jasná volba díky krásné obálce. Na knihu jsem nesmírně zvědavá a doufám, že se k ní dostanu brzy.

Útok obrů

Poslední knížkou je Útok obrů. Od tohoto autora jsem četla Kroniky železného druida, což je mimochodem bezvadné čtení, tak jsem zvědavá i na tuhle knížku. Nezjišťovala jsem si o čem je, tak doufám, že mě překvapí.

Znáte tyto knihy? 

4 komentáře:

Za každý váš komentář děkujeme :)