čtvrtek 17. září 2020

Rozbalovačka (126)

Dnes se pochlubím novými přírůstky od nakladatelství Leda. 




První knihou je Řekni mi všechno. Abych pravdu řekla, z knížky mi zbývá cca posledních 40 stránek a věřím, že ji dnes dočtu. Každopádně, je to zajímavé čtivo a na zakončení příběhu jsem fakt zvědavá, i když už asi něco málo tuším. Ale víc prozradím až v recenzi.



Druhou knížkou je Asi to skončím. O téhle knize toho zatím moc nevím, protože anotaci jsem jen tak zběžně prolétla a jediné, co jsem pochytila je, že by se mělo jednat o lehce hororové čtení. Takže i na tento příběh jsem dost zvědavá. 

Znáte tyhle knihy?  



8 komentářů:

  1. Knihy neznám,ale zaujala mne ta první.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První už mám přečtenou a nebylo to vůbec špatné čtení :D

      Vymazat
  2. Na Asi to skončím jsem párkrát už narazila, takže jsem zvědavá, co na ni budeš říkat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Asi to skončím jsem zhruba v polovině, chvíli to na mě působí zdlouhavě a chvíli se nemůžu vůbec odtrhnout :D

      Vymazat
  3. Ani jedna kniha není žánrově pro mě. :) Ale o knize Asi to skončím poslední dobou slýchám všude a má naprosto boží obálku. Přeju krásné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, taky knihu vidím všude a ta obálka je bezva :D

      Vymazat
  4. Obe knihy sú pre mňa novinky, lebo som o nich ešte nepočula, tak som zvedavá na recenzie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mám obě přečtené a Řekni mi všechno je i recenze :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)