středa 18. srpna 2021

Knižní shrnutí - červen 2021

Tak a jsem zase v situaci, kdy musím dohánět resty. Tak snad si teď najdu trochu víc volného času, abych je stihla dohnat :). 


Počet přečtených knih: 5

Celkový počet přečtených stránek: 1 680

Nejčtenější nakladatelství: Fortuna Libri
  


Autor měsíce: Marissa Meyer - jakmile se v seznamu objeví ona, tak je mojí jasnou volbou. A už opět netrpělivě vyhlížím její novou knihu.

Kniha měsíce: Hm, tady je těžký výběr, protože ke každé knize jsem měla nějakou výtku, ale asi vyberu Cizince, protože to byla zajímavá kniha.

Mužská postava měsíce: Quint z Instant karmy - sympaťák každým coulem, kterého si nejde nezamilovat.    

Ženská postava měsíce: Ženská postava měsíce se mi opět vybírá o něco hůř, protože mě žádná nijak zvlášť nezaujala. Ale někoho vybrat musím, takže asi Corinne z Cizince. Byla to zajímavá postava, i když já sama bych její situaci řešila jinak. 

Záporák měsíce: Svým způsobem byl největším záporákem právě Cizinec a skupina kolem něho. 

Pár měsíce: Quint a Prudence z Instant karmy. Nebyl to zrovna ukázkový pár, ale lepší ve výběru nebyl.  

Překvapení měsíce: Asi Cizinec. Ke knize jsem přistupovala s rezervou a vůbec jsem nečekala, že bude tak čtivá.  

Zklamání měsíce: Tady se nemusím rozmýšlet dlouho - Kouzlení. Musela jsem se hrozně přemlouvat, abych knihu vůbec dočetla. Když si představím, že mě čekají ještě dva další díly... a už ve druhém se nic nedělo... 

Nejhezčí obálka měsíce: Červený vrch, ta obálka má prostě něco do sebe.  

Nejhorší obálka měsíce: Tajemství sídla Craven Manor. Obálky celé série mi zrovna moc do oka nepadly.

Nejsympatičtější postava měsíce: Quint z Instant karmy. On je prostě hrozně fajn. 

Nejotravnější postava měsíce: Nejotravnější postavou se opět stává Laurel z Kouzlení. Autorce se podařilo napsat fakt nesympatickou hlavní hrdinku... 

2 komentáře:

  1. Žádnou knihu jsem nečetla, ale nejvíc mě láká Instant karma. :) Co se restů týče, to znám moc dobře. Už od státnic se snažím dohnat skluz v recenzích a pořád bez valného úspěchu... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Instant karma byla celkem fajn, ale na Měsíční kroniky prostě nemá :D Jé, tak to držím palce, ať se ti resty povede dohnat :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)