neděle 22. srpna 2021

Knižní výzva 2021 - 30 knih

Musím se přiznat, ve skutečnosti mám přečtených knih více, ale opět jsem trošku nestihla zveřejnit tento článek dříve. Tak snad s příští přečtenou desítkou se to povede :). 


21.
 Nekonečné moře - Rick Yancey - Pátou vlnu  zbožnuji, četla jsem ji už několikrát, jen k dalším dílům jsem se nikdy nedostala. Až teď. A po pravdě musím říct, že první díl se mi líbil víc, než Nekonečné moře, ale i tohle se dalo. 

22. Červený vrch - Jamie McGuire - Červený vrch byl milým překvapením. Když si odmyslím zombíky, tak začátek trošku připomínal covid. Sice hlavní postavy byly místy na palici, ale celkově jsem byla s knihou spokojená, i když to zakončení... 

23. Cizinec - Harlan Coben - Do téhle knihy jsem se pouštěla vlastně tak trochu omylem. Byla jsem na cestě k zubaři, když mi došlo, že cesta tam mi zabere cca 5 minut a já tam měla být až za víc jak půl hodiny. Takže jsem si šla zkrátit čekání do knihovny. Jenže jsem absolutně neměla ponětí po čem sáhnout, až jsem narazila na Cizince. No a vzhledem k tomu, že v době jeho vydání byl kolem něj poměrně šrumec, rozhodla jsem se, že si ho vezmu a musím říct, úplně špatné čtení to nebylo. 

24. Instant karma - Marissa Meyer
- Autorka, od které bych přečetla snad i nákupní seznam a byla bych z něj nadšená. A jako jo, i tahle kniha se mi líbila, i když to nebylo úplně to, co jsem čekala. Zkrátka od této autorky si ráda přečtu cokoliv, ale byla bych radši, kdyby se držela fantasy :).

25. Tajemství sídla Craven Manor - Darcy Coates
- Další ze série strašidelných domů. Tenhle díl byl za mě tedy opravdu slabota. Děj byl docela předvídatelný, hlavní hrdina trošku natvrdlý... ale celkově to bylo hodně čtivé, takže ve výsledku se to dalo. Ale znova knihu už číst nebudu. 

26. Kouzlení - Aprilynne Pike - Tak tohle pro mě bylo utrpení. Myslela jsem si, že jednička byla špatná, ale kam se hrabala na dvojku... Děj absolutně nezáživný, téměř nic se tam nedělo. Hlavní postava nesympatická... já vlastně ani vůbec nevím, jak se mi podařilo knížku dočíst. 

27. Poslední hvězda - Rick Yancey -
Na závěrečný díl Páté vlny jsem se hodně těšila, ale přišlo zklamání. Od rozuzlení celého příběhu jsem čekala víc a samotný konec mě zklamal úplně. Podle mě se to vůbec k celé knize nehodilo. 

28. Královna ničeho - Holly Black - Na téhle knize jsem si zase spravila chuť. Na to, že jsem si s touto autorkou nikdy moc nesedla a tato série je jediná z příběhů, co se mi od ní líbily, musím říct, že rozhodně stojí za přečtení. Kruté víly, ctižádostivá hlavní hrdinka... no co víc si přát? 

29. Polibek v Římě - Taková průměrná jednohubka, kterou díky malému počtu stránek přelouskáte za jedno odpoledne, ale moc si z ní neodnesete. Myslím, že do dalších dílů se už pouštět nebudu. Recenze ZDE.

30. Nevlastní sestra - Jennifer Donnelly - Na tuhle knihu jsem byla hodně zvědavá, ale ve výsledku jsem byla spíše zklamaná. Přišlo mi, že autorka úplně nevyužila potenciálu, který příběh měl. Navíc byl i místy zbytečně překombinovaný. Pokud nebudete mít příliš velká očekávání, tak kniha za přečtení stojí.

A jak jste na tom vy s vaší výzvou? 

3 komentáře:

  1. Jak já tvému skluzu rozumím... jsem ráda, že v tom nejsem sama. :))
    Zatím mám přečtených necelých 40 knih, což je docela málo... ale na čtení prostě není tolik času jako dřív. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Instant Karmu bych si chtěla přečíst, jen se k ní dostat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já zjišťuji, že svou letošní knižní výzvu nesplním - dost za to může červenec a září, kdy jsem přečetla pouze dvě knihy... a pochybuji, že svůj skluz doženu...

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)