úterý 31. srpna 2021

Knižní shrnutí - červenec 2021

Se svými výsledky za červenec jsem docela spokojená. I když opět tam byla knížka, na které jsem se poněkud zasekla. 


Počet přečtených knih: 4

Celkový počet přečtených stránek: 1 277

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo
  



Autor měsíce: Nečekala jsem, že někdy vyberu zrovna tohoto autora, ale stalo se - Holly Black. 

Kniha měsíce: Královna ničeho bez debat. Tato série je opravdu povedená a doporučuji ji k přečtení. 

Mužská postava měsíce: Cardan z Královny ničeho. I když je to "namyšlený spratek" stejně ho nejde nemilovat. 

Ženská postava měsíce: Jude. Ani ona není zrovna sympaťačka roku, ale je to stejný případ jako u Cardana. Prostě si vás získá. 

Záporák měsíce: Matka sester z Nevlastní sestry... to co byla schopná provést vlastním dcerám... nad tím zůstává rozum stát. 

Pár měsíce: Cardan a Jude. Ti dva spolu jsou naprosto senzační! 

Překvapení měsíce: Poslední hvězda. Ale ne úplně v kladném slova smyslu. Pátou vlnu mám fakt ráda, proto mě překvapilo, co to autor vyvedl se závěrečným dílem. Ne, že by to bylo úplně špatné, jen to už nebylo ono. 

Zklamání měsíce: Nevlastní sestra. Ne, že by kniha byla špatná, ale čekala jsem od příběhu něco úplně jiného a lepšího. 

Nejhezčí obálka měsíce: Asi Královna ničeho. To je vydařená obálka.

Nejhorší obálka měsíce: Všechny obálky se mi líbí, ale pokud mám vybrat tu, co mě zaujala nejméně, bude to Polibek v Římě. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Cardan z Královny ničeho. Co víc k tomu říct, než že jsem si ho opravdu zamilovala?  

Nejotravnější postava měsíce: Isabelle z Nevlastní sestry. Tahle postava mi opravdu k srdci nepřirostla... a nebyla z této knihy jediná...

3 komentáře:

  1. Nevlastní sestra mě velmi láká. :) Jen se k ní dostat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně Královna ničeho (resp. celá série) mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Královnu ničeho si musím rozhodně přečíst! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)