neděle 11. října 2020

Knižní shrnutí - červen 2020

Opět jsem trošku ve skluzu, nic nového, ale tentokrát jsem opravdu pevně rozhodnutá dohnat všechny resty. Tak držte palce. 

Počet přečtených knih: 6

Celkový počet přečtených stránek: 1 479

Nejčtenější nakladatelství: Slovart





Autor měsíce: Opět vybírám Johna Flanagana, to je prostě autor s velkým A. 

Kniha měsíce: Těžké rozhodování mezi Jiskrou v popelu a Hraničářovým učněm. Nakonec ale zvolím Jiskru v popelu, protože to je neuvěřitelně dobré čtení. Pokud jste ji ještě nečetli, tak šup s ní na seznam, já už ji mám přelouskanou několikrát.. 

Mužská postava měsíce: Elias z Jiskry v popelu, jeho prostě nejde nemilovat. 

Ženská postava měsíce: Laia z Jiskry v popelu, ačkoliv to není neohrožená hlavní hrdinka a je docela lehké s ní manipulovat, líbilo se mi, co je schopná udělat pro záchranu těch, které má ráda. 

Záporák měsíce: Velitelka na Šerosrázu v Jiskře v popelu. Pokud chcete pořádného záporáka, tak tady ho máte. 

Pár měsíce: Laia a Elias - tyhle dva mám opravdu ráda, když jsou spolu. 

Překvapení měsíce: Vzhledem k tomu, že Jiskru v popelu a Hraničářova učně jsem již četla, tak nebylo překvapením, že se mi knihy líbily. Proto tuhle kategorii vyhrává Deset let se ségrou, protože jsem byla mile překvapená, že se to četlo dobře. 

Zklamání měsíce: Teorie vraždy. První dva díly série byly bezvadné a fakt se mi líbily. U Teorie vraždy jsem ale měla dost problém, abych se dostala ke konci knihy, který mě začal docela bavit. Jinak téměř s celým příběhem jsem měla problém, protože jsem se vůbec nemohla začíst.

Nejhezčí obálka měsíce: Jiskra v popelu! Ta obálka je dokonalá. 

Nejhorší obálka měsíce: Červená je přece fajn, tahle obálka mě tak úplně neoslovila. 

Nejsympatičtější postava měsíce: Já osobně mám hodně ráda Helenu z Jiskry v popelu. Je to silná bojovnice, která jen tak před něčím necouvne. 

Nejotravnější postava měsíce: Tentokrát mi nikdo vyloženě na nervy nelezl. Proto mi chvíli trvalo, než jsem někoho vybrala. Ale nakonec to bude Keenan z Jiskry v popelu, protože mi zase tak úplně sympatický nebyl. 

Jak se dařilo ve čtení vám? 

4 komentáře:

  1. Pozdě, ale přece. Kdo někdy neměl nějaké resty, že. :) Z knih jsem žádnou nečetla, ale Všem klukům... mě láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že těch restů mám poslední dobou nějak moc 😁
      U Všem klukům... se mi víc líbil film 🙂

      Vymazat
  2. Nejvíce mě láká Teorie vraždy, ale to až přečtu Šelmu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, jak se ti líbila. Mně bohužel přijde, že ta kvalita jde dolů 😔

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)