čtvrtek 15. října 2020

Rozbalovačka (129)

Dnes tu mám další rozbalovačku, která obsahovala dvě zajímavé a hlavně velmi tlusté knížky. 




Jako první tu mám pokračování Strážce ztracených měst. Obálku má knížka naprosto dokonalou a příběh už mám rozečtený a zatím se mi zdá o něco lepší, než díl předchozí. Tak uvidíme, jak to bude postupem času, přeci jen, teprve jsem na začátku. 



Druhou knížkou, která byla v balíčku je pokračování knihy Stín věcí ztracených. První díl se mi hodně líbil, ale vzpomínám si, že byl celkem zamotaný děj. Takže jsem docela zvědavá, jak si užiji pokračování skoro po dvouleté pauze po jedničce. Každopádně se na knihu dost těším!

Znáte tyhle knihy?  

4 komentáře:

  1. Obálka druhé knihy vypadá dobře. Přeju pěkné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strážce ztracených měst, druhý díl. Skvělé pokračování! Těším se na další díl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes dočetla 🙂 a líbilo se mi to víc, než jednička

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)