neděle 4. října 2020

Rozbalovačka (127)

Opožděně, ale přeci. Dnes se vám totiž pochlubím knížkou, která mi přišla už před několika dny a já už ji stihla celou přelouskat - aby taky ne, když se jedná o pokračování mé oblíbené série. 




A je to tak, není to nic jiného, než Kouřový démon ze série Mercy Thompson od P. Briggs. Jestli jste tuhle sérii ještě nečetli, tak to rozhodně napravte - tedy v případě, že máte rádi urban fantasy. Prostředek série byl sice trošku slabší, ale posledních několik dílů se již vrací na úroveň prvních dílů. Ale víc o tom aktuálním prozradím až v recenzi. 

Znáte tuhle knihu?  


8 komentářů:

  1. O Mercy Thompson slýchám už od doby, co jsem začínala s blogováním, ale bůhvíproč jsem se k ní nikdy nedostala. Ale jednou na to snad dojde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mercy Thompson jsem zkoušela, a to rovnou dva díly. Bohužel mi ale nesedla, a tak jsem ji radši odložila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, ale jsi první, koho znám, komu nesedla :D

      Vymazat
  3. O sérii mám jisté povědomí, ale zatím jsem ji nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  4. OD Patricie Biggs jsem nic nečetla, ale docela mě láká, třeba se k ní někdy dostanu. Trochu mě odrazuje délka série...:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě ji někdy vyzkoušej, já ji mám ráda :D Mně ta délka ani nevadí, jen prostřední díly byly slabší :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)