sobota 27. prosince 2014

Recenze: Čarodějnice z Hex Hall

Autor: Rachel Hawkinshttp://data.bux.cz/book/003/477/0034776/large.jpg
Počet stran: 240
Série: Hex Hall
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Knižní klub


Anotace: 

Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall… (http://www.bux.cz/knihy/95850-carodejnice-z-hex-hall.html)

Názor: 

Když se mi knížka poprvé dostala do rukou, všimla jsem si pěkné obálky, která příjemně naladí na čtení. Na druhý pohled jsem shledala, že knížka je poněkud hubená a tudíž ji budu mít hned přečtenou. Nemýlila jsem se. Trvalo mi to pouhé dva dny. Dva dny, kterých nelituji.
Tahle kniha byla čtivá, vtipná a hlavně s minimem pasáží, u kterých se člověk nudí. Hlavní postava Sophie je charismatická a její vtipné hlášky a narážky se vám vryjí do paměti.
Autorce patří můj obdiv, že na tak málo stránkách dokázala stvořit něco takového. Každý si v tom najde svoje. Zastánci fantasy tu mají školu plnou nejrůznějších stvoření. I nějaká ta detektivní linka se tu najde a samozřejmě nechybí ani romantika. Prostě vše, co se od této knížky čeká.
Děj probíhá plynule a napětí postupně roste. Čeká nás několik nečekaných překvapení. 
Bohužel, za ten konec. Lépe řečeno, za ten useknutý boj, který proběhne v jedné větě, strhávám jednu hvězdičku.
Ale jinak rozhodně doporučuji. Pokud máte rádi tento typ knížek, nudit se nebudete.

Hodnocení:

Kniha: ♥ ♥ ♥ ♥ 

Obálka:  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)